PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Date: Wed, 3 Jun 2009 08:40:31 +0200

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał

    > z artykulu wynika, ze to dziewczyny studentki sa szmaciarzami, a nie oni.
    > Dla dziewczyny to mogl byc pierwszy raz, a oni takich mogli miec juz z
    > 10.
    > I to co najminej 10 dni bez pracownika (niezapowiedzianych, bo mial
    > przyjsc, umowil sie, ale mu sie odechcialo i nie raczyl poinformowac)
    > Kary sa abstrakcyjne, ale jak sami mowia tylko na postrach. Moze
    > rzeczywiscie dzieki temu, idiotka nauczy sie szanowac innych

    Nie uważasz, że jeśli wszystkie dotychczasowe pracowniczki sprawiały
    problemy właścicielom (oszukiwały, nie przychodziły do pracy itp.), to winy
    należałoby upatrywać także po stronie szefostwa? Nie ma dymu bez ognia. Coś
    musi być na rzeczy. Jakoś trudno mi uwierzyć, że mają tak niewiarygodnego
    pecha, że wszystkie dziewczyny, jakie przyjmują, okazują się potem
    krętaczkami. Albo więc nie potrafią skutecznie ocenić kandydatki już na
    etapie rekrutacji albo już po zatrudnieniu postępują z nimi tak, że jedyną
    formą obrony tych dziewczyn jest użycie tej samej broni. Wcale bym się nie
    zdziwił, bo z całego artykułu przebija obraz tych ludzi, jako zwykłych
    cwaniaków.