PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Date: Tue, 02 Jun 2009 16:33:05 +0200

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    rzestrodze__Cyrograf_studentki_Karoliny.html

    > Naiwna i głupia dziewczyna, ale z drugiej strony 21 lat to tak naprawdę
    > jeszcze dzieciak. Przypuszczalnie nawet nie przeczytała do końca całej
    > umowy.
    > Z kolei właściciele kawiarni to zwykłe ch...e. Zwłaszcza, że:

    Imo, skoro podpisała niech stawi się na jeden dzień do pracy. A potem
    niech odpowie na parę pytań - jeżeli odpowiedź negatywna to od razu PIP:
    -czy miała zrobione wymagane badania (nawet zleceniodawca nie powinien
    dopuszczać zleceniobiorcy do pracy bez wymaganych badań)
    -czy miała zrobione przeszkolenie BHP (za to nawet w przypadku
    zleceniobiorów odpowiada zleceniodawca)
    -czy wykonuje tylko to co ma w umowie zlecenia, czy też inne prace
    (->pismo do sądu pracy o ustalenie stosunku pracy)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --