PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE] › Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    From: sir Szewc <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    Date: Sat, 06 Aug 2005 23:08:24 +0200

    > Na twoim miejscu bym usiadł i policzył swoją stawkę godzinową. Podziel
    > kwotę jaką zarabiasz (pensja + premie + dzikie węże) przez ilość
    > przepracowanych godzin. Zadowolony jesteś z wyniku? To siedź sobie tam
    > dalej, jeśli nie to zacznij szukać innej pracy. Walki i kłótnie raczej
    > do niczego nie doprowadzą, czas który na to zmarnujesz poświęć lepiej
    > na zarabianie pieniędzy.

    Nawet bez liczenia wiem, że jest marnie dlatego szukam nie tyle asa, ile
    po prostu planu B. To miejsce traktuję tymczasowo, a pytam z ciekawości.
    Sami wiecie jaka rotacja jest w zawodach okołosprzedażowych. Przez dwa
    miesiące odkąd tam jestem były 2 nowe nabory, a ludzie z mojej
    rekrutacji już wylatują. (za słabszą sprzdaż właśnie)
    Pytam o kodeks bo jak się z kimś rozmawia, to nie można ciągle mówić "A
    wiesz to mi śmierdzi etc." tylko trzeba mieć argumenty, że coś co ma się
    za szacowną firmę taką nie jest.
    Pracownicy "Biedronki" też musieli udowodnić, że są kantowani na
    nadgodzinach mimmo, że nawet małe dziecko wie dlaczego w dyskontach jest
    tak tanio.

    pozdr.
    Szewc