PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto wiedzieć na zapas ? Praca młodych za granicą. › Re: Co warto wiedzieć na zapas ? Praca młodych za granic?.
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co warto wiedzieć na zapas ? Praca młodych za granic?.
    Date: Fri, 05 Jan 2007 20:18:49 +0100

    On Fri, 5 Jan 2007 08:26:44 +0100, "grom@x" wrote:

    >co do edukacji - oczywiscie zyczę ci jak najlepiej, ale mało realne wydaje się
    uzyskanie jakiegoś stanowiska zwiazanego z wykształceniem. Jestem w UK od maja i
    wiele osób z którymi tu jestem szuka pracy co najmniej związanej z tym co sie robiło
    w kraju. I pewnie jeszcze troche czasu upłynie, zanim się uda bardziej odbić...

    Sądzę że obecnie w UK łatwiej jest znaleźć pracę w zawodzie, niż przy
    przysłowiowych garach. Po prostu mniejsza konkurencja. Oczywiście
    niezbędna do tego jest znajomość języka pozwalająca na swobodną
    komunikację.

    >prawo jazdy jest ważne praktycznie w całej europie, ale jak nie masz doświadczenia w
    prowadzeniu auta... zresztą na ogół lepiej jest kupić swoje, bo często do roboty
    trzeba dojechac samochodem (od transportu publicznego może być conieco daleko)

    Do tego gdy człek pracuje za pośrednictwem tymczasowych agencji pracy,
    to bardzo często jest tak, że pracownik z samochodem jest bardziej
    wartościowy, bo może zabrać resztę ekipy, więc szanse na znalezienie
    pracy rosną.

    --
    pozdrawiam
    Bremse