PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co w ogóle robić

  • 1. Data: 2003-08-22 13:27:55
    Temat: Co w ogóle robić
    Od: "Irkanis" <i...@p...onet.pl>

    Cześć wszystkim!
    Niby pracuję, niby coś tam zarabiam. Ale tak ogólnie, jakoś chciałabym coś
    innego robić.... Jestem znudzona do granic wytrzymałości... Może jest jakiś
    sposób na to, żeby robić coś naprawdę pasjonującego i jeszcze zarabiać na
    tym? Znacie coś takiego? Artyści, dziennikarze. A może inne zawody? Kurczę,
    tak ciężko. Bez powołania, misji, wiary w jakąś tam słuszność tego, co się
    robi. Rutyna.
    Naprawdę, chciałabym robić coś z pasją. Nawet talenty pewne mam, może tylko
    odwagi brakuje... A może ta smutna rzeczywistość - masz pracę, ciesz się,
    innej możesz nie dostać... A ja chcę inną... Nawet nie wiem, co by to miało
    być... A wy? Jesteście przebojowi? Idziecie pod wiatr? Ja jakoś nie umiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Irkanis

  • 2. Data: 2003-08-22 14:02:08
    Temat: Re: Co w ogóle robić
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Irkanis" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > Naprawdę, chciałabym robić coś z pasją.

    "Zadaj sobie jedno zajebiście ale to zajebiście ważne pytanie: co chcesz w
    życiu robić, a później zacznij to robić." - Laska, "Chłopaki nie płaczą"

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-08-22 18:23:47
    Od: Jado <j...@c...pl>

    Witam,

    Jesli masz troche zdolnosci manualnych i odrobine wrazliwosci na otaczajacy
    nas swiat, to polecam zajecie sie sztuka :-)) - Na poczatek chocby dla
    wlasnego zainteresowania i oderwania od codziennej nudy. Sa kursy i
    pracownie np. witrazu, ceramiki artystycznej, etc ,etc, Mozna brac rowniez
    indywidualne lekcje - jesli tematyka jest niecodzienna i malo chetnych na
    dany kierunek.
    Sprobowac zawsze mozna, a jak wciagnie, to otwiera sie caly swiat nowych
    mozliwosci wyrazu - o mozliwosci dodatkowego zarobkowania (a jak ktos
    pojdzie na calosc to i podstawowego) nie wspomne ;-)
    Przy okazji powstaje cos pieknego, co bedzie cieszyc oko, wzbudzac zazdrosc
    innych ;-)) i upiekszac Twoje otoczenie.
    Dodatkowo poznaje sie nowych, interesujacych ludzi no i "cos zaczyna sie
    dziac" :-))
    Trzeba tylko "lyknac bakcyla", a potem juz samo wciaga :-))

    Jado.

  • 4. Data: 2003-08-22 18:46:34
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    "Irkanis"
    Znacie coś takiego? Artyści, dziennikarze.

    Wizażyści :)
    Zrób sobie kurs, napisz do jakiegoś dystrybutora i... i jak sie uda to
    bardzo przyjemna praca :)
    Marzena

  • 5. Data: 2003-08-22 22:39:36
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Irkanis" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    miało
    > być... A wy? Jesteście przebojowi? Idziecie pod wiatr? Ja jakoś nie

    hmmm - myslisz ze kts Ci za Ciebie poda recepte na zycie ???

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 6. Data: 2003-08-23 08:11:25
    Od: "Irkanis" <i...@p...onet.pl>

    Ano właśnie. Powiedzmy, że już tak trochę wiem. Nie będę może pisała, co to
    jest, bo się wam to wyda naiwne;) Brakuje mi odwagi, bo do pewnego rodzaju
    zajęć właśnie to jest potrzebne. Zainwestować czas, pieniądze. Zaryzykować.
    Bo niestety, w tym, o czym myślę, potrzebne jest pójście na głęboką wodę.. A
    co jeśli się nie uda? Co jeśli przeceniam swoje talenty, możliwości? Z
    jednej strony wiem, że są mniej utalentowani, którzy mają po prostu tupet i
    niezły bajer. Z drugiej - takich jak ja jest wiele... Moje pytanie właściwie
    powinno zabrzmieć: co robić, żeby uwierzyć w siebie?
    Pozdr.
    Irkanis

  • 7. Data: 2003-08-23 10:29:51
    Od: "Alterego " <a...@N...gazeta.pl>

    Tomek Zielinski <t...@f...org.pl> napisał(a):

    > "Zadaj sobie jedno zajebiście ale to zajebiście ważne pytanie: co chcesz w
    > życiu robić, a później zacznij to robić." - Laska, "Chłopaki nie płaczą"

    Taaaa, tylko jeśli odpowiedź brzmi "palić blunty i jeździć na desce", to
    jeszcze trzeba mieć tatusia-króla kibli.

    A.

  • 8. Data: 2003-08-23 10:44:08
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "Irkanis" <i...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > niezły bajer. Z drugiej - takich jak ja jest wiele... Moje pytanie właściwie
    > powinno zabrzmieć: co robić, żeby uwierzyć w siebie?

    stanąć na głowie

  • 9. Data: 2003-08-23 15:10:52
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Alterego wrote: