PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo w ogóle robić › Co w ogóle robić
    From: "Irkanis" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co w ogóle robić
    Date: Fri, 22 Aug 2003 15:27:55 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@batorego-12.a-inter.net

    Cześć wszystkim!
    Niby pracuję, niby coś tam zarabiam. Ale tak ogólnie, jakoś chciałabym coś
    innego robić.... Jestem znudzona do granic wytrzymałości... Może jest jakiś
    sposób na to, żeby robić coś naprawdę pasjonującego i jeszcze zarabiać na
    tym? Znacie coś takiego? Artyści, dziennikarze. A może inne zawody? Kurczę,
    tak ciężko. Bez powołania, misji, wiary w jakąś tam słuszność tego, co się
    robi. Rutyna.
    Naprawdę, chciałabym robić coś z pasją. Nawet talenty pewne mam, może tylko
    odwagi brakuje... A może ta smutna rzeczywistość - masz pracę, ciesz się,
    innej możesz nie dostać... A ja chcę inną... Nawet nie wiem, co by to miało
    być... A wy? Jesteście przebojowi? Idziecie pod wiatr? Ja jakoś nie umiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Irkanis