PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest: system SAP R/3 ? › Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    From: "R-nee" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to jest: system SAP R/3 ?
    Date: Tue, 12 Nov 2002 23:27:23 -0000
    Sender: a...@p...onet.pl@1cust76.tnt2.fft4.deu.da.uu.net

    "flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:3DD17393.9030102@poczta.gazeta.pl...
    [................]
    > zapomniec o tym. Ale na moje pytanie zadane przedstawicielowi SAPa - jak
    > ma sie mozliwosc samodzielnej modyfikacji struktur bazy danych do ich
    > (SAPowskich) pakietow aktualizacyjnych - Pan zaniemowil - co jak mniemam
    > potwierdzilo moje przekonanie, ze cudow nie ma. Jak sie chce miec

    No to powiem Ci ze pytanie Twoje jest dziwne. Co to znaczy modyfikacja
    struktur bazy danych? To znaczy ze chcesz pozmieniac model oryginalnej bazy
    danych? To znowu po co? Chcesz pozmieniac strukture konkretnej SAP'owej
    tabeli? To jak obslugujesz te pola poprzez "user exity", to nie sadze by
    patche jakos na to wplywaly. Jesli obslugujesz to swoimi programikami, to
    tym bardziej.... W R3 mozna naprawde duzo, a standard jest tak rozbudowany
    ze tak naprawde nie wielu go zna w calosci, i czesto pisze sie nowa
    funkcjonalnosc ktora juz istnieje w standarzie, ale nikt o niej nie slyszal.

    > bajer program dostosowany nie tylko do prawa kraju ale takze do roznych
    > wynalazkow danej firmy (gdzie program jest zainstalowany) to trzeba caly
    > czas bulic - czy to polski program czy zachodni. O tym, oceniajac
    > polskie programy czesto sie zapomina.

    Tez sie nie zgodze takie moduly jak materialowka czy ksiegowosc czy sprzedaz
    w R3 w Polsce sa przeorane wzdluz i wszerz wiec nie ma cudow wszystko tam
    jest. Co innego ze na bank zdazaja sie jeszcze instalacje wersji 3.0 w
    ktorej nawet Help jest w wiekszosci po niemiecku :)

    Pzdr.