PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Co to jest mobbing? › Re: Co to jest mobbing?
    From: "Piotr" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.regionalne.szczecin
    Subject: Re: Co to jest mobbing?
    Date: Thu, 3 Jan 2002 08:37:49 +0100

    Użytkownik "jaca" <j...@w...pl>...

    > nie znam kodeksu drogowego usa, więc nie będę się spierał
    > natomiast jesli chodzi o prawo jazdy, tam nie jest dożywotnie, a kierowca
    > musi przechodzic okresowe testy i badania lekarskie co kilka lat celem
    > przedłużenia jego ważności

    ja też nie. Wiem to od koleżanki :-) Nie wiem jak jest z tymi badaniami ale
    z tego co słyszałem to największym zagrożeniem na drogach są 80 letni
    staruszkowie którzy nie bardzo radzą sobie z chodzeniem nie mówiąc już o
    jeżdżeniu. Wiec z tymi badaniami to nie jest chyba zbyt restrykcyjne.

    > wierzę w to, że Ty byś nie posłał, ale na pewno znaleźliby się tacy
    rodzice,
    > którzy by posłali, i to nie chodzi o roznoszenie gazet czy wykonywanie
    > innych drobnych prac, ok, to nawet wychowawcze, ale np prace fizyczne, czy
    > szczegolnie trudnych i szkodliwych warunkach, zagrażających prawidlowemu
    > rozwojowi dziecka

    To sprawa rodziców. Oni najlepiej wiedzą co dla danego dziecka najlepsze i
    zostawmy to dla nich. Nie stawiajmy wszystkiego na głowie.

    > wiesz, wszystko byloby proste, gdyby wystarczył nam dekalog
    > przestrzegajmy 10 przykazan, a nie będą tu potrzebne żadne dodatkowe
    > kodeksy, paragrafy i mnożenie ustaw
    > ale tak nie jest

    Oczywiści. Chodzi mi tylko że trzeba znać umiar. Nie tworzyć już nowych
    przepisów w miejscu gdzie już dotychczasowych jest nadmiar w dodatku nie
    działają.

    > btw:
    > pierwszy związek zawodowy powstał bodajze w USA

    I co w związku z tym?

    > aha, idiotyczna ustawa o prohibicji też

    i...? Nie wiem o Ci teraz chodzi? Przecież wiadomo że w ostatnim 200 leciu
    praktycznie większość wynalazków i rozwiązań powstaje w USA tak było, jest i
    będzie. Dobrych i złych. Na szczęście tych pierwszych jest więcej. Bo to
    kraj wolnych ludzi gdzie człowiek czuje się naprawdę wolnym. Oczywiście
    dopóki nie narusza wolności drugiego człowieka.

    Piotr