PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Co to jest mobbing? › Re: Co to jest mobbing?
    From: "jaca" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.regionalne.szczecin
    Subject: Re: Co to jest mobbing?
    Date: Thu, 3 Jan 2002 00:28:43 +0100

    > Nieprawda. Tak jest u nas. U nich ten kto pojawi się pierwszy na
    > skrzyżowaniu.

    nie znam kodeksu drogowego usa, więc nie będę się spierał
    natomiast jesli chodzi o prawo jazdy, tam nie jest dożywotnie, a kierowca
    musi przechodzic okresowe testy i badania lekarskie co kilka lat celem
    przedłużenia jego ważności

    > zatrudniać
    > >

    > Zostawiłbym tą decyzje rodzicom. Jak stwierdza że ich dziecko chce, może
    czy
    > powinno pracować (np. roznosząc gazety itp.) to niech pracuje. Dla mnie to
    > idiotyzm zakazywać tego ustawowo.

    wierzę w to, że Ty byś nie posłał, ale na pewno znaleźliby się tacy rodzice,
    którzy by posłali, i to nie chodzi o roznoszenie gazet czy wykonywanie
    innych drobnych prac, ok, to nawet wychowawcze, ale np prace fizyczne, czy w
    szczegolnie trudnych i szkodliwych warunkach, zagrażających prawidlowemu
    rozwojowi dziecka

    > Tak myślałem :-) Zostawie to bez komentarza

    wiesz, wszystko byloby proste, gdyby wystarczył nam dekalog
    przestrzegajmy 10 przykazan, a nie będą tu potrzebne żadne dodatkowe
    kodeksy, paragrafy i mnożenie ustaw
    ale tak nie jest

    btw:
    pierwszy związek zawodowy powstał bodajze w USA

    aha, idiotyczna ustawa o prohibicji też

    jaca