PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o tym ? › Re: Co sadzicie o tym ?
    From: rkacz <r...@j...us.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicie o tym ?
    Date: Fri, 24 Jan 2003 13:59:59 +0100

    > Nawet nie chcieli z nami gadać, mimo że ojciec było gotów
    > pracować za niewiele więcej niż wynosi minimalny ZUS. :(

    Niestety, dokad nie zatrudnisz kilku emerytow masz male szanse zarobic
    na wlasna skladke ZUS, zdrowotne,oplata za konto w banku i nie wiem co
    jeszcze.

    > S?dziłem, że taki układ jest korzystny dla firm - nie podlegaj? przepisom
    > prawa pracy, nie płac? ZUS, żadnych regulaminów pracy ...

    Bo jest korzystny, ale juz jest cale mnostwo firm oferujacych
    uslugi typu ochrona (portierzy rowniez), sprzatanie itp. Niestety bazuja
    albo na zatrudnianiu emerytow i rencistow, albo na totalnym wyzysku.
    Jak bedzie Was stan na zatrudnienie przynajmniej kilku ludzi, to moze
    bedzie Was stac na wygranie jakiegos przetargu (jak znam zycie to tez
    tylko teoretycznie).

    Nie wiem, moze ktoś na grupie zna jakas bardziej optymistyczna
    odpowiedz na ten temat.