PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    From: " Shreek" <p...@M...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Date: Sat, 1 Oct 2005 22:03:45 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@4.76.classcom.pl

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dhlqvs.1ek.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Nie każdy potrzebuje ubezpieczenia na życie, większości ludzi wystarcza
    > NNW. Ale
    > jeśli ktoś ma np. kredyt na 20 lat, niepracującą żonę i dzieci, a nie ma
    > polisy
    > na życie - no to pogratulować mu rozsądku.

    Sorry, ale jak słyszę takie teksty to tak jakbym słyszał szkolenie dla
    początkujących agentów.

    > Jeśli jest to polisa kapitałowa/z funduszem, to wysokość świadczenia jest
    > tylko
    > określona w przybliżeniu. Natomiast w przypadku polisy "klasycznej" jest z
    > góry
    > określona suma ubezpieczenia, a zarazem kwota świadczenia.

    Polisa kapitałowa/z funduszem to anachronizm dobry TYLKO dla towarzystwa
    ubezpieczeniowego.
    Ten typ polis ma najbardziej pokrętne koszty ryzyka i prowizje - NIE POLECAM
    nikomu.

    Moim zdaniem dobre są tylko typowe polisy na życie (ewentualnie z opcjami) -
    wtedy wiesz, że masz coś w rodzaju AutoCasco - dostaniesz pieniądze jeśli Ci
    się coś stanie (i wiesz dokładnie ile dostaniesz bo określa to % sumy
    ubezpieczenia). Jeśli Ci się nic nie stanie to nie dostaniesz ani grosza.
    Łączenie polisy z jakimkolwiej funduszem inwestycyjnym jest mąceniem w
    głowie klienta i sprytnym ukrywaniem kosztów i prowizji - klient NIGDY
    dokładnie nie wie ile z jego kasy idzie na pokrycie kosztów ryzyka a ile na
    prowizje (choć to jest bardziej klarowne).

    Dodatkowo, o dziwo, TU mają jakieś nieuzasadnione koszty zarządzania itp
    (chociaż może i ktoś zna ich uzasadanienie). Wszelkiego rodzaju operacje na
    funduszach inwestycyjnych to ja mogę robić w domu on-line nie płacąc przy
    tym nikomu dodatkowych prowizji.

    Jeśli chcesz porozmawiać o ubezpieczeniach to z miłą chęcią (bo coś o tym
    wiem), a widzę (może się mylę), że piszesz jak początkujący agent
    ubezpieczeniowy.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311