PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Wed, 28 Apr 2004 17:53:48 +0200
    Sender: news user <n...@j...net>
    From: misman <m...@r...NIESPAM.pl>
    Subject: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.

    On Wed, 28 Apr 2004 11:01:51 +0200, Szymon wrote:

    > Ekstra... nie będę mógł zatrudnić do sprzątania
    > mieszkania Niemca ani Austriaka!!

    Tu chodzi o zasadę. Jeśli chcecie (nie Wy personalnie, tu raczej
    patetycznie apeluję do społeczeństwa ;) ) dalej "dawać dupy" innym
    nacjom tylko dlatego, że są bogatsi - bo tylko do tego to się sprowadza,
    po za tym nie są w żaden sposób ani lepsi, ani gorsi - to Wasza sprawa.
    Osobiście trzymam pośladki mocno zaciśnięte, i mam bardzo świetne
    samopoczucie :> Fakt, nie przysporzyło mi to wielu profitów. Ale to
    raczej kwestia priorytetów i indywidualnych wartości... :>

    --
    Pozdrawia m.