PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    From: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Date: Tue, 27 Apr 2004 23:29:02 +0200

    In article <c6la7o$cmm$1@inews.gazeta.pl>, k...@p...gazeta.pl
    says...

    > Mam mieszane uczucia - ale raczej odbieram to bardziej negatywnie.
    > Mam wrazenie, ze tak naprawde jest to odpowiedz na niemieckie obawy, ze
    > firmy
    > pouciekaja do polskiego "raju podatkowego". Teraz bedzie to niewygodne i
    > przewlekle - nie wystarczy kupic pomieszczenia i wynajac mieszkania dla
    > kadry
    > kierowniczej przenoszonej firmy.

    Moim zdaniem bezsensowne podejscie. Ja sie wcale nie dziwie, ze
    zagraniczne firmy wola inwestowac w Czechach lub na Slowacji, omijajac z
    daleka Polske. Coraz wieksze podatki, kiepska infrastruktura oraz
    kiepskie, czesto zmieniajace sie prawo. Powoduje to, ze kolejne
    inwestycje nam przepadaja. Jak tak dalej pojdzie, to bedziemy wygladac
    jak zacofana wyspa posrod innych krajow Europy.

    > Inwestycje uciekna do lotwy estonii itp a restrykcje dla Polakow i tak
    > pozostana.

    Zgadza sie. Zyskaja innych. A my znow sobie strzelimy w kolano. Idiotyzm
    polskiego rzadu zaczyna mnie przerazac.

    > Po burzliwej dyskusji wewn?trz rz?du zapadła
    > decyzja, że Polska wprowadzi ograniczenia w dostępie do rynku pracy dla
    > obywateli niektórych krajów UE.

    Cha, cha! A to dobre! Juz widze te tabuny Niemcow walacych jak w dym do
    Polski, aby pracowac w bogatych gospodarstwach sciany wschodniej.

    ..:: fabio