PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic ? › Re: Co robic ?
    From: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co robic ?
    Date: Mon, 16 Sep 2002 23:29:50 +0200

    Użytkownik "Ice" <i...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3d860436@news.vogel.pl...
    > Czesc
    > W tym roku zaczynam pierwszy rok studiow i wiem, ze raczej nie zaczne
    > pracy w tym roku bo na pierwszym zazwyczaj jest ciezko, ale na kolejnych
    > juz mozna. Wiec, w jaki sposob madrze pokierowac swoja kariera aby
    > konczac studia miec juz doswiadczenie. Kierunek informatyka.
    > Specjalizacji jeszcze nie jestem pewien. Chodzi mi oto gdzie szukac
    > pracy w duzych firmach ? Czy w jakis takich o ktorych nikt nie
    > slyszal... byle tylko cos dostac... na poczatek ?

    Powiem ci jak mi sie prawie udala ta sztuka :) Na pierwszym glownie staralem
    sie nie wyleciec, no i oczywiscie rozwijalem swoje umiejetnosci
    handlowo-informatyczne (czyli handel i serwis PC, sieci LAN, kabelki,
    elektronika :> ), na drugim roku siedzialem co niedziela na gieldzie na PWr
    :), a na trzecim pracowalem jako technik w DT pewnego providera... :) a na
    piatym dowalili mi tyle laborek, ze sie nie ma czasu na prace :( ... ale to
    jest historia sprzetowca/sieciowca :)

    a moi koledzy z roku (Informatyka W.Elektroniki PWr) robili soft najpierw
    dla siebie i znajomych, potem starali sie o prace i pokazanie sie... a potem
    to juz jakos idzie (na zasadzie polecenia, i referencji)... sa tez tacy,
    ktorzy dali sie poznac na roznych konkursach i tam ich zwerbowano...

    generalnie zasada dla studenta jest jedna... daj sie poznac przyszlemu
    pracodawcy :) (np. przez znajomego, ktory juz tam pracuje :> )

    --
    Tomek