PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robia zony Green Cardowcow? › Re: Co robia zony Green Cardowcow?
  • Data: 2002-02-05 14:33:00
    Temat: Re: Co robia zony Green Cardowcow?
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Korzystajac z konta mojego meza wypowiem sie jako zona greencardowca. No
    > wiec zony owych dostaja swira, a co? Jeszcze dopoki nie masz dziecka,
    > Co do kochankow o ktorych pisze Janet, to wybacz, ale... no comments. I

    To moze przyda sie comment ze strony informatyka krajowego.
    Dawno temu gdy bylem w armii, mieszkalem jakis czas z praktykantami ze
    szkoly oficerskiej.
    Nabijali sie ze mnie i ogolnie z naiwnych informatykow, ze poza komputerami
    swiata nie widza.
    Dlaczego? Bo jeden z nich mial kochanke (tez z dzieckiem, opowiadal zreszta
    szczegoly np.jak
    wyglada blizna po cesarce) - zone ambitnego informatyka naukowca siedzacego
    w tym czasie
    na stypendium we Wloszech. Wiec gdyby z nim wyjechala to moze wspominani
    wczesniej Wlosi mniej
    by zdzialali niz pewien podporucznik WP?

    Jaki stad wniosek?
    Chyba taki, ze ciekawsze bylyby uwagi mniej sensacyjne, np. czy latwo sie
    tam zaadoptowac, nawiazac kontakty
    z sasiadami, czy dziecko szprecha lepiej niz mowi?
    Czy macie kontakty z licznymi tam przesiedlencami, gastarbeiterami itp.,
    czy jest jakies srodowisko zgrupowane np. wokol polskiego kosciola?