PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co po powrocie z UK
    Date: Wed, 15 Aug 2007 01:54:24 +0100

    On Tue, 14 Aug 2007 18:39:08 +1200, Immona wrote:

    >Nie. Ale jesli ktos nie planuje pracowac w ten sposob cale zycie, a
    >podejmuje taka prace nie majac sprecyzowanych dalszych planow, to jest
    >to dosc glupie. Jesli sie pakujesz w cos, co z zalozenia ma byc
    >tymczasowe, to musisz wiedziec, czemu to sluzy - odlozeniu kasy na
    >konkretny cel, opanowaniu przy okazji jezyka, daniu utrzymania na czas
    >intensywnego poszukiwania czegos bardziej odpowiadajacego kwalifikacjom
    >lub uczenia sie, napisaniu fajnego reportazu uczestniczacego itp.

    Rozumiem, że "wyrwa" w CV nie jest niczym dobrym. Z tym że zakładam,
    iż pytający miał jakiś powód, żeby przez 2,5 roku pracować poniżej
    swoich kwalifikacji (choć sam tego nie napisał). Jednak należy mieć
    też na uwadze, że nie każdy idzie do takiej roboty po to by pisać
    książki jak Cialdini, czy tworzyć fajne reportaże uczestniczące.
    Poza tym powoli staje się normalne, że ludzie zmieniają zawód parę
    razy w życiu, więc sytuacja tego człowieka jest podobna do sytuacji
    osoby zmieniającej branżę na inną.

    >Jesli gosc spedzil w jakiejs niewykwalifikowanej pracy znaczacy czas, a
    >teraz pyta sie, co by tu robic dalej, bo nie ma sprecyzowanego pomyslu,
    >to tak, taka postawe oceniam negatywnie.

    Ale on ma sprecyzowane co chce robić (trochę mgliście co prawda, ale
    zawsze) i prosi na grupie o radę. Nie widzę powodu dlaczego mu jej nie
    udzielić (nie jestem ekspertem, ale może akurat mu się przyda).

    --
    pozdrawiam
    Bremse