PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    From: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Date: Fri, 06 Aug 2004 10:50:30 +0200

    chinol wrote:

    > Kurde, ja moze rzeczywiscie jestem jakis zacofany (nie jestem z Wa-wy) ale
    > nie slyszalem, zeby koderzy mieli swoje asystenki. Do czego takie
    > asystenki sie przydaja ? Nosza za nim kompa czy jak ? Podpowiadaja mu czy
    > lepiej robic referencje czy jechac na wskaznikach ?? Nie przemawia to do
    > mnie.
    :)
    Robia notatki ze spotkan merytorycznych, zeby pomysly z tych spotkan nie
    ulecialy w niepamiec, idzie do sklepu i kupuje tasme SCSI na 7 wejsc i
    okreslonej dlugosci, bo akurat taka jest potrzebna, pilnuje, zeby
    programisci mieli to co potrzebne, oraz zeby robili dokumentacje (wiem...
    brzmi jak ssman:)), sama tez robi dokumentacje do projektu przy
    programistach. Czasem jako jedyna postawi sobie w biurze linuksa (do jej
    pracy wystarcza w zupelnosci), a panowi wpierw niechetni temu rozwiazaniu,
    potem korzystaja z niego:P, itd...

    > Co do awansu: idac tym tokiem myslenia co mowisz (asystenka awansuje
    > na programistke) to sprzataczka w microsoftcie po 10 latach pracy powinna
    > byc szefem od marketingu. nie chce tu umniejszac zawodom sprzataczek i
    > asystentek (ktore nota bene wiecej zarabiaja niz programisci) ale to sa
    > dwie rozne sprawy. Awans polega na wspinaniu sie po SWOJEJ WLASNEJ sciezce
    > kariery. Asystetnka moze zostac kierowniczka dzialu, czy nawet prezesem
    > firmy ale nie koderem :))) Bo i po co ????
    Fakt, nie bedzie koderem, chyba ze to lubi (ble), ale predzej bedzie jakims
    inzynierem od dokumentacji,itd... i fakt, to jej sciezka kariery :)

    jesli ma robic dokumentacje, to dobrze by bylo zeby wiedziala jak oni to
    robia (nie zaglebiajac sie oczywiscie w kod), ale tego to mozna spokojnie
    sie w miesiac nauczyc.

    Iza, asystetka grupy programistów :)