PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
  • Data: 2004-08-06 11:07:03
    Temat: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Izza <i...@b...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > ech ja jestem po studiach informatycznych...

    no tak, teraz jasne. z tym moge sie zgodzic.
    oczywiscie, mozna by sie zastanawiac czy pewnych rodzajow dokumentacji
    (np. diagramy UML - to tez dokumentacja, czy specyfikacja funkcjonalna)
    nie powinni _tworzyc_ ludzie, ktorzy przesli pewna sciezke (wlaczajac w to
    programowanie), ale to chyba temat na inna grupe. Zreszta _tworzenie_ a
    dokumentowanie (spisywanie) to tez moze byc roznica

    milej zabawy w papierkach ;)

    M.