PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    From: Przemysław Osmański <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Date: Wed, 4 Aug 2004 15:00:40 +0200

    > drugie zdanie mówi o "znajomości", a nie "że asystentka powinna być
    specem".
    > nie lubię bicia piany -wybacz - a do tego zdaje się dyskusja z Tobą
    > sprowadzać. ty rozumiesz słowo (w tym konkretnym kontekście)
    "znajomośc",
    > jako perfekcyjne umiejętności/wiedzę etc..

    W ogloszeniach o prace dla informatykow-programistow tez jest najczesciej
    zwrot 'znajomosc' i wystepuje litanie jezykow, standardow itp. Lecz z tego
    co wiem, chodzi o praktyczna znajomosc pozycji tej listy. Tak wiec mozna
    wnioskowac ze tutaj niestety tez o to chodzi.
    Zatrudniajac asystentke chce zeby posiadala ogolna orientacje w IT oraz
    znajomosc branzy dla ktorej jest kierowanie oprogramowanie tworzone w
    firmie (niekoniecznie branza IT).
    Dla programisty kodera nie potrzeba asystentki (no bo niby po co? prosze o
    przyklad). Natomiast dla dyrektora dzialu IT lub podobnego, znajomosc
    "systemy operacyjne (Windows, UNIX), języki pogramowania (C++, Java),
    relacyjne bazy danych (SQL, ORACLE)" jest nie potrzebna.

    Pozatym mozna domniemywac ze chodzi o doglebna znajomosc w/w, chocby
    dlatego ze zostaly one wymienione z konkretnej nazwy, a nie ogolnie.

    > powtarzam - ja to rozumuję na takiej zasadzie, że znajomośc = wiem, o co

    Ja tez duzo zeczy wiem. Wiem co to jest elektronika i procesory itp, ale
    nigdy nie wzialbym sie za lutowanie plytek. Wiem jak sie prowadzi autobus,
    ale nie mam zamiaru wozic ludzi w PKS. Na podstawie gier wiem ogolnie jak
    sie lata F-16, ale watpie zeby mnie przyjeli na asystenta pilota... itp
    itp...

    Jednak nie o to chodzi...

    pozdrawiam,
    Przemek O.