PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myslicie o stazu za darmo?

  • 11. Data: 2004-11-17 15:34:19
    Temat: Re: Co myslicie o stazu za darmo?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cnfqd1$lag$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Z tego, co wiem, to ktos, kto realistycznie moze rozwazac zostanie bieglym
    > rewidentem, ma wiedze i kwalifikacje, ktore czynia go poszukiwanym na
    rynku.
    > Twoje posty pokazuja, ze masz problem z ocena wlasnych umiejetnosci - raz
    > mierzysz w zostanie BR, raz sie wybierasz na bezplatny staz. A to wszystko
    > siedzac na zwolnieniu lekarskim po mobbingu. Wyglada na to, ze
    hipermarkety
    > naprawde wykanczaja ludzi.
    >
    > Poszukales przynajmniej pracy platnej przed tymi pomyslami o stazu?

    Szukam pracy od 2 miesiecy.Zeby isc na kurs bieglego rewidenta lub ACCA
    trzeba wydac ponad 35.000zl przez 3 lata. Tyle mam z oszczednosci;)
    Ale nie w tym problem,nikt bowiem na moje oferty nie odpowiada... Chce
    zagrac niestandardowo. Juz dalem ogloszenie tego typu w jednym z portali,ze
    przyjme sie na 2 m-ce za darmo na zakonczenie roku.
    Zgadza sie, hipermarkety wykanczaja ludzi...

  • 12. Data: 2004-11-17 16:14:09
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

> [...]
    portali,ze
    > przyjme sie na 2 m-ce za darmo na zakonczenie roku.

    I myslisz ze ktos odpowie?

  • 13. Data: 2004-11-17 18:00:32
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    Nigdy za darmo
    bca

  • 14. Data: 2004-11-17 19:09:36
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    potencjalny pracodawca nie weznie cie z 1 powodu:
    Fachowiec pracujący za darmo jakikolwiek to nie fachowiec, bo i pracodawca
    go nie docenia i pracownik nie zna swoich kwalifikacji ani ich ceny.

    Pozatym wyjdzie z założenia że co byś nie pisał/a nikt nie przychodzi za
    darmo do tak odpowiedzialnej pracy (staż jak to nazywasz to jest dla
    nieopierzonych kurczaków którzy pracując za free nie mają odpowiedzialnosci
    wymaganej na tak specyficznym stołku) i nie mają stażu.

    I odwrotnie: Sam nie zaoferowałby pracy komuś kto miałby tak ważną prace
    wykonywać i robił to kiedys za free.

    Mam koleżankę która zaliczyła kilka stażów bo myślała jak Ty. Teraz klnie
    sobie w brodę bo pracodawcy odrzucają jej CV jako wymyślony bełkot, ponieważ
    nikt normalny nie pracuje za darmo mając kwalifikacje...

  • 15. Data: 2004-11-17 19:55:48
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Marek w news:cnfi6u$2dam$1@services.vline.pl napisał(a):

    > Czy jednak taka forma spotka sie z zainteresowaniem
    > pracodawacow?

    Zależy od pracodawcy :-) Chociaż... Ja osobiście jestem za taką formą
    aktywacji zawodowej. Sam w ten sposób znalazłem zatrudnienie. Tyle tylko, że
    złożyło się na to jeszcze kilka okoliczności, a i tak podobno jestem
    wyjątkiem (w tej konkretnej firmie). Najważniejsze jest zaś to, że
    zaczynałem od zera bo nie mogłem inaczej. Ty jak piszesz masz doświadczenie
    zawodowe, a jakby tego było mało interesuje Cię bardziej odpowiedzialne
    stanowisko. W takiej sytuacji darmowy staż wydaje mi się naprawdę dziwnym
    pomysłem.

    pozdrawiam
    Greg

  • 16. Data: 2004-11-17 20:27:45
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Odpowiedzialne stanowisko- tak, ale mysle ze pracy z zamknieciem roku
    obrachunkowego jest sporo w wielu firmach. W poszukiwaniu pracy biore to za
    jeden ze sposobow poszukiwan.Wiesz ile pracy ma główny księgowy? Mam
    nadzieje ze jakis sie zlituje widzac moje CV i jakies tam (5letnie)
    doswiadczenie w finansach, i da mi szanse na wejscie do firmy. Trzeba
    dzialac niestandardowo,rowniez poszukujac dzis pracy..

  • 17. Data: 2004-11-17 22:25:36
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doswiadczenie w finansach, i da mi szanse na wejscie do firmy. Trzeba
    > dzialac niestandardowo,rowniez poszukujac dzis pracy..

    Jesteś w kiepskim stanie psychicznym. Nawiązuje tu do Twojego poprzedniego
    postu gdzie mowiles ze jestes na L4 i tu to potwierdzasz. Nie podejmuj
    decyzji w takim stanie. Zwłaszcza waznych decyzji. Widac ze Twoja samoocena
    jest niska. Liczysz na litosc ludzi. Przekreslasz swoj dorobek zawodowy.
    Mysle ze to stany depresyjne. To jeszcze nie choroba, ale moze sie w nia
    przerodzic. Człowiek bardzo zle znosi niezbyt silny ale długotrwały stres. W
    takiej sytuacji miales okazje sie znalezc. Codzienne dreczenie w pracy.
    Podobno mniej stresogenne bywaja np. przypadki naglej smierci kogos z
    przyjaciol. To podloze do depresji. Radze ci sie udac do psychologa. Do
    prywatnego oczywiscie. Nie ma sie czego wstydzic. Mam znajoma psychiatre.
    Najwiecej pacjentow to mezczyzni 25-40 lat. Ci biedni i bogaci. Bezrobotni i
    swietnie zarabiajacy, a wszystko przez zle mysli ktorymi mozna zatruc umysl.
    Pomoze ci. Farmakologia poszla w tej dziedzinie do przodu. Psychoterapia.
    Rozmowy w grupie. Jest wiele sposobow zeby sie podniesc. Glupie pomysly
    typu: "pojde pracowac za darmo, moze jakis wujcio sie na de mna ulituje"
    odloz na pozniej i gruntownie przeanalizuj za jakis czas. Zobaczysz ze to
    brednie. I oczywiscie musisz olac wszystkish kutasow ktorych nie
    lubisz.Widziales film "Basssadasss" czy jakos tam? Podobala mi sie ostatnia
    sentencja: "CZARNY SKURWIEL WROCI, ZEBY WYROWNAC RACHUNKI". No to tyle.

  • 18. Data: 2004-11-18 10:41:41
    Od: k...@i...pl

> [...]
    > doswiadczenie w finansach, i da mi szanse na wejscie do firmy. Trzeba
    > dzialac niestandardowo,rowniez poszukujac dzis pracy..

    Obawiam sie, ze zadna POWAZNA firma nie zatrudni takiej osoby. Pomysl sobie,
    czy bedac wlascicielem, glownym ksiegowym itp.. bys chcial, by czesto wazne
    informacje o firmie poznawala osoba z zewnatrz, praktycznie bez zadnych
    zobowiazan wobec firmy, bez zadnej gwarancji, ze zaraz nie przejdzie do
    konkurencji itd.. tym bardziej, ze jestes osoba z doswiadczeniem, a nie
    zoltodziobem, wiec rozumiesz te "ciagi cyferek" :) i moglbys to wykorzystac.
    Poza tym, to juz z innej beczki, nie bardzo rozumiem, jak osoba majaca 5cio
    letnie doswiadczenie w finansach w ogole ma takie pomysly? I to myslaca o
    kursie bieglego.. To wszystko do siebie nie bardzo pasuje..

    Pozdr.

    K.

  • 19. Data: 2004-11-18 11:10:58
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cnfkqi$2e50$1@services.vline.pl>, Marek wrote:
    > Wiesz, w dzisiejszych czasach trzeba dzialac niestandardowo zeby znelezc
    > prace.
    > Mysle ze to dobry sposob...

    Tak (choć i tak nienajlepszy) jesli nie masz doświadczenia. Jeśli masz
    - to taki staż Ci nic nie da. A i tak wszystko wskazuje, że jest to
    praca typu "nowy frajer co 3 miesiące".
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 20. Data: 2004-11-19 04:40:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@o...pl news:cnfp5c$2fh8$1@services.vline.pl

    > Popyt jest sredni,wymagania ogromne,ale zeby pracodawca wygrzebal
    > wsrod setki ofert tę moją ,może to byc dla niego zacheta jak nie
    > bedzie mi placil przez 2 miesiace .W tym czasie poznam
    > firme,procedury, ksiegowosc itp. Czy to nie jest glupi pomysl? Moglbym
    > wtedy ocenic czy ten pracodawca mi odpowiada itp.

    A dlaczego pracowaca mialby zatrudnic Ciebie, zamiast zatrudnic inna osobe
    na 2 miesiace? Potem kolejna i kolejna i...

    --