PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY???

  • 1. Data: 2004-11-17 09:54:08
    Temat: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY???
    Od: "MRNET" <m...@w...pl>

    Czy to prawda, ze w ciagu 2 tygodni od podjecia pracy trzeba wybrac fundusz
    emerytalny bo inaczej ktos (kto?) sam nam go "wylosuje"?? Jakie fundusze Wy
    wybraliscie? Jakie polecacie... opowiedzcie o plusach i minusach kazdego...
    moze sa jakies strony gdzie mozna znalezc obiektywne porownanie?
    pozdrawiam...

  • 2. Data: 2004-11-17 14:12:13
    Temat: Re: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY???
    Od: "Kreska" <k...@s...lex.pl>

    Użytkownik "MRNET" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kazdego...
    > moze sa jakies strony gdzie mozna znalezc obiektywne porownanie?
    http://www.epolisa.republika.pl/archiwum/losowanie.h
    tm
    i spytaj gógla
    KZ

  • 3. Data: 2004-11-18 15:08:03
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > Czy to prawda, ze w ciagu 2 tygodni od podjecia pracy trzeba wybrac
    fundusz
    > emerytalny bo inaczej ktos (kto?) sam nam go "wylosuje"?? Jakie fundusze
    Wy

    Raczej nie bo mi przysłali ponaglenie z Zus-u po 2,5 miesiaca z terminem 2
    tygodniowym