PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla informatyka

  • 1. Data: 2004-11-17 10:32:45
    Temat: praca dla informatyka
    Od: s...@t...pl (laki)

    gdzie najlepiej szukac pracy po studiach informatycznych

  • 2. Data: 2004-11-17 11:34:10
    Temat: Re: praca dla informatyka
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    laki napisał(a):

    > gdzie najlepiej szukac pracy po studiach informatycznych
    w urzędzie pracy.

  • 3. Data: 2004-11-17 12:31:06
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    laki napisał(a):
    > gdzie najlepiej szukac pracy po studiach informatycznych

    musisz sobie zadać jedno bardzo ważne pytanie co potrafisz
    robic/zrobić i dopiero szukać pracy ! a nie ...

    --
    'Dobry spamer to martwy spamer'
    Wstąp do krainy cieni...

  • 4. Data: 2004-11-17 12:35:49
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl news:cnfcuj$hiv$1@inews.gazeta.pl

    > w urzędzie pracy.

    Hehe, dobre

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2004-11-17 16:09:25
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Użytkownik "laki" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie najlepiej szukac pracy po studiach informatycznych

    dobre pytanie. zalezy chyba jakim sie jest informatykiem. w zalezności od
    predyspozycji mozna pracowac w podstawowce, gimnazjum za 800. Mozna takze w
    ISUZU, TOYTA za 5000 albo w ZUS-ie gdzie mozna niezle dorobic sprzedajac
    poufne bazy danych. czytalem o informatykach z telekomunikacji, ktorzy
    dzierzawia po kilkanascie numerow 700.... Takze niezle dorabiaja. Pamietam
    takze jednego kumpla ktory studiujac informatyke zalatwil sobie prace w
    pewnej instytucji zwiazanej z górnictwem - na Gornym Slasku. Tak ciezko
    pracowali, ze po pol roku z nudow zalozyli z kumlami z dzialu klan w Q3. Tak
    im dobrze szlo i trenowali tak duzo ze nawet startowali w jakis turniejach.
    Jak widzisz mozliwosci sa duze.

  • 6. Data: 2004-11-17 18:06:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "laki" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie najlepiej szukac pracy po studiach informatycznych

    W hipermarkecie. Zarudniaja kasjerow wlasnie na czas okreslony w zwiazku z
    przedswiatecznym szalem zakupow. Jak sie sprawdzisz - moze sie utrzymasz.

    BP, MSPANC

    szomiz
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.