PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myslicie o stazu za darmo?

  • 1. Data: 2004-11-17 13:05:21
    Temat: Co myslicie o stazu za darmo?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Mam 5-letnie doswiadczenie (ksiegowosc,finanse,budzety).Chce podjac
    bezplatny 2-3 miesieczny staz w charakterze pomocy gł.księgowego.Moze mam
    wieksze szanse na zatrudnienie po tym okresie...Jakis z-ca gł.ksiegowego np.
    mi sięmarzy.. Czy jednak taka forma spotka sie z zainteresowaniem
    pracodawacow?

  • 2. Data: 2004-11-17 13:36:40
    Temat: Re: Co myslicie o stazu za darmo?
    Od: "Jaycop" <j...@o...pl>

    --
    www.jaycop.tk
    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    np.
    > mi sięmarzy.. Czy jednak taka forma spotka sie z zainteresowaniem

    eee frajera szukaja :) , po Tobie przyjedzie nastepny na 2-3 mc za friko

  • 3. Data: 2004-11-17 13:44:02
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

> [...]
    np.
    > mi sięmarzy.. Czy jednak taka forma spotka sie z zainteresowaniem
    Moim zdaniem nie. Chyba, że pracujesz dla NGO lub inny wolontariat (np.
    instytut badawczy). W innym przypadku będzie to świadczyć o Tobie tyle, że
    dajesz się frajerować. Trudno też wytłumaczyć coś takiego chęcią doszkolenia
    się.

    --
    mangha

    If not you, who? If not now, when?
    Direct Action Solidarity --- Anger Is An Energy!
    http://www.nocompromise.org/

  • 4. Data: 2004-11-17 13:49:56
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Wiesz, w dzisiejszych czasach trzeba dzialac niestandardowo zeby znelezc
    prace.
    Mysle ze to dobry sposob...

  • 5. Data: 2004-11-17 14:29:32
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał
    > Wiesz, w dzisiejszych czasach trzeba dzialac niestandardowo zeby znelezc
    > prace.
    Kto Ci takich głupot naopowiadał? Ten "pracowadca", który szuka wafla do
    pracy za friko?
    Praca za darmo jest niemoralna. Moim zdaniem nie powinieneś godzić się na
    takie traktowanie.

    --
    mangha
    Kiedy spoglądasz w otchłań, ona patrzy w ciebie.

  • 6. Data: 2004-11-17 14:38:59
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

> [...]
    > np.
    > mi sięmarzy.. Czy jednak taka forma spotka sie z zainteresowaniem

    Ludzie z 5-letnim doswiadczeniem nie ida na darmowe staze w dziedzinie, w
    ktorej maja to doswiadczenie. Staz to forma dla osob mlodych i bez
    doswiadczenia, sluzaca jego zdobyciu i tylko u takich osob dobrze wyglada w
    CV.

    skad taki pomysl? Na ksiegowych jest popyt. (?)

    I.

  • 7. Data: 2004-11-17 15:03:51
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Popyt jest sredni,wymagania ogromne,ale zeby pracodawca wygrzebal wsrod
    setki ofert tę moją ,może to byc dla niego zacheta jak nie bedzie mi placil
    przez 2 miesiace .W tym czasie poznam firme,procedury, ksiegowosc itp.
    Czy to nie jest glupi pomysl? Moglbym wtedy ocenic czy ten pracodawca mi
    odpowiada itp.

  • 8. Data: 2004-11-17 15:22:49
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

> [...]
    > przez 2 miesiace .W tym czasie poznam firme,procedury, ksiegowosc itp.
    > Czy to nie jest glupi pomysl? Moglbym wtedy ocenic czy ten pracodawca mi

    Czy to nie Ty rozwazales tutaj niedawno egzamin na bieglego rewidenta?
    Z tego, co wiem, to ktos, kto realistycznie moze rozwazac zostanie bieglym
    rewidentem, ma wiedze i kwalifikacje, ktore czynia go poszukiwanym na rynku.
    Twoje posty pokazuja, ze masz problem z ocena wlasnych umiejetnosci - raz
    mierzysz w zostanie BR, raz sie wybierasz na bezplatny staz. A to wszystko
    siedzac na zwolnieniu lekarskim po mobbingu. Wyglada na to, ze hipermarkety
    naprawde wykanczaja ludzi.

    Poszukales przynajmniej pracy platnej przed tymi pomyslami o stazu?

    I.

  • 9. Data: 2004-11-17 15:22:55
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Marek wrote:
    > Czy to nie jest glupi pomysl? Moglbym wtedy ocenic czy ten pracodawca mi
    > odpowiada itp.

    Hm. Ty już wiesz, jaką chcesz dostać odpowiedź.
    Zatem wedle życzenia:

    Tak, to jest bardzo dobry pomysł.

    Pozdrawiam,
    Artur (spełniający życzenia)

  • 10. Data: 2004-11-17 15:28:31
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Nie chce siedziec w domu przez pol roku lub dluzej,chce dzialac
    niestandardowo.Praca za darmo przez 2 miesiace dalaby mi mozliwosc
    zorientowania sie w firmie, zapoznania procedur itp.
    Bodziec dla ew. pracodawcy, ze warto mnie wybrac....