PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi radzicie (programista Oracle) › Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    Date: Thu, 21 Mar 2002 11:29:06 +0100

    Użytkownik "slawek" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3C99A9D8.B4EFC1C2@poczta.gazeta.pl...
    > wszystko sie zgadza, ale ci duzi tez od czegos zaczynali.
    > poza tym mozna chyba swiadczyc swoje uslugi wlasnie tym duzym firmom.
    > pewnie w praktyce to wszystko nie wyglada tak rozowo, chociaz nie wiem.
    > z drugiej strony przesiadanie sie na inna baze i zaczynanie jakby od
    poczatku
    > nie za bardzo mi sie usmiecha (podstawy sa pewnie takie same, ale nie
    mialbym
    > zadnego doswiadczenia w pracy z taka baza, a to jest najwazniejsze)
    > prosze o opinie.

    Wszystko racja ale jak uczyles sie ORACLEA to trzeba bylo pomyslec o
    przyszlosci ! A co maja zrobic konsultanci SAP ?
    Oni maja jeszcze bardziej zawezone ruchy na rynku pracy. Pokaz mi osobe ze
    sredniej firmy ktora wyda kupe kasy na SAP i zechce stosowac w swojej firmie
    ?
    Sadze ze poznales narzedzie dla korporacji i teraz masz dylemat bo nie
    potrafisz swoja wiedza swiadczyc uslug szrakom ( malym firmom ).
    A co do zaczynania tych DUZYCH to tez masz racje ale oni zainwestowali na
    poczatku spora gotowke w sprzet, ludzi oraz mieli pomysl ktorego Ty
    oczekujesz od ludzi z grupy ( paranoja ).
    Jezeli chcesz byc potentatem to rob swoje i nie pisz na grupe o porady.

    CU Janet,