PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co jest najwazniejsze?
    Date: Tue, 23 Jul 2002 12:52:50 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ahjboc$sej$1@news2.tpi.pl...

    > na
    >
    > Ogólnie mówiąc skurczył się i to bardzo. Nie tak dawno modne było
    > przyjezdzanie do Wawy, wynajmowanie mieszkania i szukanie pracy. Ale wtedy
    > znalezienie pracy zajmowało 1-2 miesiące. Teraz może trwać nawet 1 rok

    To fakt, ale polecam napisanie w cv adresu zamieszkania warszawskiego, np
    znajomych i telefon komorkowy jako jedyny kontakt (poza e-mailem of coz).
    Moze pomoc.

    > Ja jestem z Warszawy i to co obserwuję mi się nie podoba. Płace spadły
    > "dzięki" przyjezdnym, miejsc pracy ubyło.

    Zapomniales o zydach i cyklistach. I murzynach. I przyglupach z pogladami
    ala Adolf H.

    > W mojej firmie na ok 60 osób zatrudnionych mniej jak 30 jest z Warszawy,
    > reszta to desant.

    Widocznie desant jakis bardziej kumaty byl od 'miejscowych' - tak bywa,
    kiedy ludenkowie z warszawki mysla, ze za samo urodzenie w 'sztolycy' cos im
    sie nalezy.

    > Ponieważ nie lubię przyjezdnych zabierajacych chleb miejscowym to odradzam
    > szukanie pracy tutaj.
    Ja juz wyjezdzam. Normalnie caly drze, a na moje stanowisko przyprowadze
    miejscowego pijaczka spod budki z piwem, niech zarabia na chleb.

    Zal mi cie kolezko, wiec nawet nie fatyguj sie odpisywaniem, z twoimi
    pogladami nie mamy o czym gadac.
    nie pozdrawiam
    /p