PracaGrupypl.praca.dyskusje › ? Co daje licencjat z informatyki w zarządzaniu ?

  • 1. Data: 2002-02-20 21:42:44
    Temat: ? Co daje licencjat z informatyki w zarządzaniu ?
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Witam
    Jaki jest wspolczynnik przy obliczaniu ekwiwalentu za urlop za 2001 i 2002
    rok.
    Za 2001 byl bodajze 22.33 ale nie jestem pewien
    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-02-20 22:02:54
    Temat: Re: ? Co daje licencjat z informatyki w zarz?dzaniu ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    a gdzie ten link? @_@

  • 3. Data: 2002-02-21 07:17:49
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    Użytkownik "AFERA"
    <"doradcy"@budbank.pl;b...@b...pl;w.dziewulsk
    i@budbank.pl> napisał
    w wiadomości news:a4up11$28g$7@news.tpi.pl...
    > to tzw. lewica. Albo machnie reka na zwolnionych pracownikow, albo juz

    Z polityką, to NTG. A pracownicy powinni iść do sądu pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 4. Data: 2002-02-21 09:51:29
    Temat: Re: ? Co daje licencjat z informatyki w zarządzaniu ?
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "Kerberos" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Mam jedno pytanie, pewnie nie tylko ja chcialbym wiedziec jak to naprawde
    > jest. Otoz tutaj wykonuje od czasu do czasu pewna prace w ramach umowy o
    > dzielo, prace ktora spokojnie moglbym rowniez wykonywac w Niemczech,
    > poniewaz z pracodawca komunikuje sie jedynie przez e-mail. Czy jest
    mozliwa
    > kontynuacja tego procederu na wyjezdzie? Jak wyglada rozliczenie przychodu
    > tego rodzaju dzialalnosci? Czy ktos znajduje sie w podobnym polozeniu?
    > Jezeli ktos zna odpowiedz, to bylbym bardzo wdzieczny za podzielenie sie

    może to dać na mamę/bacbię/brata/wujka/wpisz_co_wolisz zamiast na siebie? w
    pierwszym roku i tak będziesz miał dwie skarbówki na głowie (oficjalnie, bo
    ... pisz na priva jak coś) i ale w drugim jak nie będziesz miał żadnych
    dochodów w pl to nie będziesz musiał nic zgłaszać

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-02-21 11:15:21
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    ? Właśnie - konsultant (praca komputerowo-menadźerska?) jakie stanowisko
    w sektorze IT aby była powiedzmy, że z lekką przewagą pracy polegającej
    na zarządzaniu, a nie programowaniu?
    (Załóżmy, że mówimy o wykształceniu, bo oczywiście umiejętności swoją
    drogą).
    ALE ciekawi mnie to, czy/gdzie do rynku pracy IT mógłby pasować ktoś z
    dyplomem mgr ekonomii lub prawa lub zarządzania + licencjat z informatyki?
    Czy mógłby siedzieć się np. w zarządzaniu firmą (kształtowanie wizerunku,
    sprzedaż, pozyskiwanie i kontakt z klientelą) a już konkretne projekty
    odwalaliby
    sami programiści?

  • 6. Data: 2002-02-21 11:51:43
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 Feb 2002 08:17:49 +0100, "Kamil Paszkiewicz"
    <k...@a...pl> wklepał(-a):

    >Albo np. wdrożeniowiec takich systemów lub konsultant.
    >Jak trafisz na dobrą firmę, to może być niezła fucha.
    >A nie jest przy tym wymagane bycie mistrzem świata w programowaniu,
    >za to szeroka wiedza z zakresu biznesu sensu stricto.

    Ostatnio przydaje się znajomość Clippera :-) Dużo firm posiada programy F-K na
    nim oparte i chce przejść na coś nowszego.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 7. Data: 2002-02-21 11:59:59
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Użytkownik "AdamB" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do kogo ta mowa?

    No i żeby chociaż filtracja ofert - i żeby lista składała się tylko z
    nagłówków - czyli
    stanowisko - firma - kto złożył ofertę - kiedy złożono ofertę -
    a nie wszystko w jednym worku, przejrzenie tych ofert to strata czasu -
    zwłaszcza, że
    jest sporo serwisów o podobnym profilu a przynajmniej dane normalnie
    prezentują ...

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 8. Data: 2002-02-21 12:21:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    witam!
    czy ktoś z Was słyszał cokolwiek o tej firmie jako pracodawcy? jak traktują
    ludzi, jaka atmosfera, może jakieś możliwości rozwoju?:)
    będę wdzięczna za wszelkie uwagi

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-22 09:32:44
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>