PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2002-02-20 23:06:55
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    >Szukam informatyków z Krakowa, którzy są zadowoleni ze swojej
    pracy i mogą z
    >czystym sumieniem polecić firmę, w której pracują jako godną
    zainteresowania
    >przy szukaniu zatrudnienia.
    >Jeśli praca u Was jest interesująca, działają u Was ciekawe
    systemy, jest
    >zgrany zespół no i oczywiście uczciwe wynagrodzenie - napiszcie.
    >
    >Jeśli ktoś ma/miał do czynienia z firmą, którą należy omijać
    szerokim
    >łukiem, proszę o ostrzeżenie.

    tez bym chcial wiedziec, jesli mozna :)))

  • 2. Data: 2002-02-21 10:58:25
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    Poszukuję kontaktów w celu znalezienia pracy.

    E-mail: j...@b...gnet.pl

  • 3. Data: 2002-02-25 08:22:00
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    jestem zatrudniony na umowe o dzielo (no sami wiecie jak to teraz
    jest....) co miesiac itp itd. Pytanie jest takie, domyslam sie, ze nie
    jestem ubezpieczony w ZUSie, co teraz sam mam zaplacic zus czy moze
    zarejestrowac sie jako bezrobotny...W ogole nie wiem co robic...
    no nie mam zarejestrowanej DG

    (sprawy zmien prace itp itd nie wchodza w gre, bo po jakims czasie
    powinienem otrzymac etacik ;-)) I hope)

    rafi co nie ma pewnie ZUSu ;-)))