PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa oferta... › Re: Ciekawa oferta...
  • Data: 2005-09-12 19:29:44
    Temat: Re: Ciekawa oferta...
    Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    zasit napisał(a):
    > hehe
    > no ja mysle ze ty znas tak biegle angielski ze hoho

    Znam na zaawansowanym poziomie. A co do mojego zdania na temat
    znajomości angielskiego to nie jest jakieś wymądrzanie się tylko
    praktyczna rada jak nie zostać klientem urzędu pracy. Nie odbieraj moich
    poprzednich wypowiedzi jako osobistego ataku bo nie to było moim zamiarem.

    > tylko pytanie co tutaj jeszcze robisz?

    Na brak pracy nie narzekam i póki co wyjeżdzać nie muszę

    > mam nadzieje ze ty konczyles MIT w Bostonie i jestes wszechwiedzacy

    Niestety studiowałem tylko w Łodzi ;) Wszechwiedzący nie jestem ale w
    ciągu ostatnich dziesięciu lat bezrobotny byłem łącznie przez niecałe
    dwa miesiące więc trochę wiem o wymaganiach pracodawców.

    pozdrawiam
    Piotr