PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa oferta... › Re: Ciekawa oferta...
  • Data: 2005-09-12 21:49:42
    Temat: Re: Ciekawa oferta...
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2005 21:03:47 +0200, "zasit" wrote:

    >hehe
    >no ja mysle ze ty znas tak biegle angielski ze hoho
    >tylko pytanie co tutaj jeszcze robisz?

    Na tej gdańskiej politechnice to wszyscy z tym angielskim kuleją, tak
    jak to opisujesz? Z ciekawości pytam, bo nie wiem jak konkurencja
    wygląda.

    >praca na zachodzie czeka
    >nie marnuj sie

    Interesowałoby mnie ile Twoich znajomych z Politechniki Gdańskiej
    siedzi na zachodzie.

    >a co do politechniki.....
    >uczelnia jak kazda inna polibuda (nie liczac pseudo polibud typu zielona
    >gora i inne)

    Jak mi odpowiesz na powyższe pytania, to w nagrodę napiszę coś o
    osobach z pseudopolitechnik :-)

    >boli mnie to ze taki wydzial elektryczny opuszcza co roku jakies 100 osob
    >(razem inz z mgr) i niestety ilosc nie przeklada sie na jakosc

    Dobra, dorzucę jeszcze parę moich obserwacji na temat absolwentów
    renomowanych polskich uczelni :-)

    >mam nadzieje ze ty konczyles MIT w Bostonie i jestes wszechwiedzacy
    >:]

    Tak w tajemnicy powiem, że na tym zachodzie, to nie za bardzo wiedzą
    co to jest Politechnika Gdańska, zielonogórska czy Warszawska. W
    jeszcze większej tajemnicy, ale tak szeeeptem, po cichuuuutku, powiem
    że najpierw będziesz musiał wytłumaczyć gdzie jest ta Polska, oświecić
    tubylców że w Polsce zimno to jest w zimie i że Alaska nie jest w
    Polsce (autentyk, który spowodował, że straciłem wiarę w chociażby
    szczątkową wiedzę przeciętnego Anglika na temat geografii).

    --
    pozdrawiam
    Bremse