PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza, kiedy zglosic pracodawcy? › Re: Ciaza, kiedy zglosic pracodawcy?
    From: "Lia" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciaza, kiedy zglosic pracodawcy?
    Date: Wed, 14 Aug 2002 16:18:05 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@batnet.futuro.pl

    Użytkownik "Fantomas" <marcinwawa@(NOSPAM)wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ajdicr$1vpo$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Adamos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hipermarkecie i nie
    > tylko ze
    > konczyla
    >
    > No wlasnie, a w tym przypadku mamy do czynienia z umowa na czas
    > nieokreslony...
    > To chyba jest w takiej sytuacji roznica...
    > --
    > Pozdry,
    > Fantomas
    > GG#: 15005
    > http://fantomas.wizytowka.pl/

    Ochrona polega na niemoznosci wypowiedzenia ani rozwiążania stosunkupracy w
    okresi eciąży, a takze w okresie urlopu macierzynskiego. Nie dotyczy to
    osób, które zatrudniane sa n aokres próby do jednego miesiąca. (art 177 $
    1,2). Zakaz nie obejmuje równiez sytuacji, w której sa podstawy do
    rozwiazania umowy o prace z winy pracownicy.
    Jezeli pracownica zajdzie w ciaze w okresie biegnacego juz wypowiedzenia
    umowa nie moze ulec rozwiazaniu.
    W przy[padku gdy umowa jest zawarta naczas okreslony lub na czas wykonywania
    okreslonej pracy, albo na okres probny przekraczajacy jeden miesiac , a
    uległaby rozwiazaniu po upływie trzeciego miesiaca ciazy - uleg
    aprzedłuzeniu do dni aporodu ( art 177 $ 3)

    Wiec to zalezy n ajaki okres jest ta umowa, jezeli umowa nie wygasa przed
    upływem 3 misiaca ciazy to mozn aju zteraz poinformowac o tym fakcie

    Lia(mam nadzieje, ze pomocna)