PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża a przyjęcie do pracy › Re: Ciąża a przyjęcie do pracy
    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża a przyjęcie do pracy
    Date: Mon, 19 Feb 2007 14:40:05 +0100

    Użytkownik <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:431e.000000c3.45d9a1c3@newsgate.onet.pl...

    > Tak. Cholernie upierdliwa seria kontroli z ZUS - przy czym kontrolowana jest
    > zarówno firma jak i sama kobieta. Jeśli kontrola nic nie wykaże to sprawa po
    > kilku tygodniach wygasa. A jak wykaże? Tego nie wiem - w znanym mi przypadku na
    > szczęście nie mieli się do czego przyczepić choć kontroler bił rekordy chamstwa.

    No właśnie...
    Kobieta pracowała wcześniej 2 lata, w innej firmie, na podobnym stanowisku.
    Pracodawca zwolnił ją niedługo po ślubie. Jeszcze nie wiedziała, że jest w ciąży.
    Po 3 miesiącach znalazła nową pracę, liczy na macierzyński.
    Wykonuje swoje obowiązki bardzo sumiennie, częściowo w domu.
    Czy takiej kobiecie nie należą się świadczenia?

    Czy są jakieś przepisy, któe regulują, ile kobieta musi przepracować,
    by ZUS nie czepiał się jej ciąży?

    Serdeczne pozdrowienia
    Mp