PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża a przyjęcie do pracy › Re: Ciąża a przyjęcie do pracy
  • Data: 2007-02-19 13:10:28
    Temat: Re: Ciąża a przyjęcie do pracy
    Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pracodawca przyjmuje kobietę w połowie ciąży do pracy.
    > Kobieta pracuje, dopóki może, ale po dwóch miesiącach
    > nie daje rady i idzie na L4.
    >
    > Czy pracodawcy grozi coś ze strony ZUS?

    Tak. Cholernie upierdliwa seria kontroli z ZUS - przy czym kontrolowana jest
    zarówno firma jak i sama kobieta. Jeśli kontrola nic nie wykaże to sprawa po
    kilku tygodniach wygasa. A jak wykaże? Tego nie wiem - w znanym mi przypadku na
    szczęście nie mieli się do czego przyczepić choć kontroler bił rekordy chamstwa.

    Jantoni