PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Date: Tue, 5 Oct 2004 09:48:57 +0000 (UTC)

    VERTRET <vertret @ op . pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    > wiadomości news:schmielarz.4481.0@uniprojekt.com.PL...
    >
    > Jest to równie możliwe co "parlamentarzyści radzieccy" albi "Trabant
    > Limuzyna"

    Jakoś jest mi łatwiej wyobrazić sobie parlamentarzystów radzieckich albo
    Trabanta Limuzynę, niż rozsądnego fanatyka wolnego rynku. Nie każdy może
    być sprzedawcą czy przedstawicielem handlowym. Do tego trzeba mieć specjalny
    charakter, a często nawet jego brak. Właśnie czytałem w "Praca" GW
    o pracy na stanowisku "marketing manager" w firmie sprzedającej bursztyny
    w Trójmieście. Jest naganiaczem zagranicznych turystów, których zaprasza na
    zakupowe wycieczki do sklepu, który mu za to naganienie płaci.
    Jeżeli ktoś czegoś nie umie to nie znaczy, że jest gorszy.
    Ilu Indian Amerykańcy przekonali i nauczyli sposobu życia i zwyczajów
    Europejczyków? Tych, których nie zabili za niechęć do zmiany zwyczajów.
    Wygląda na to, że jesteś zwolennikiem przepuszczania przez komin tych,
    którzy nie umieją sprzedawać, a zwłaszcza "sprzedawać".

    Marek