PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Date: Tue, 5 Oct 2004 06:40:39 +0000 (UTC)

    Py Ky <p...@w...pl> napisał(a):

    > A ja nie twierdze ze oni lepsi byli. Tyle ze ekipa Millera pobila jak do
    > tej pory wszelkie rekordy nieudacznictwa, zlej organizacji i kolesiostwa.

    Obawiam się, że się mylisz. Stopień nasycenia polskich mediów obcym kapitałem
    i obcym kierownictwem spowodował to, że akurat za Millera media zaczęły
    odważniej czepiać się polityków i nie tylko polityków.
    Za rządów Mazowieckich, Bieleckich, Suchockich i Buzków większość mediów
    opanowana była przez ekipy, z których po 1989-tym drogą sądów mniej lub
    bardziej kapturowych usunięci zostali ludzie o lewicowych przekonaniach.
    Matactwa tamtych ekip były okryte mgłą tajemnicy tak jak kiedyś poczynania
    władz PRL-u. O takich kwiatkach jak np. fakt, że poseł P. podejmował decyzje
    wagi państwowej nawalony jak autobus - pisał tylko Urban.
    Jeżeli sądzisz, że ekipa Millera pobiła wszelkie rekordy, to ja przytoczę
    powiedzenie: "jeżeli jeszcze nie zwariowałeś to znaczy, że jesteś
    niedoinformowany".
    A dlaczego Mazowiecki zasłabł w czasie posiedzenia Sejmu tłumacząc to stanem
    zdrowia, porównywalnym ze stanem gospodarki :) Jakby miał takie słabe zdrowie
    to już dawno by się z polityki wycofał.
    Ja myślę, że facet, który za PRL-u byłby nikim, po prostu dowiedział się ile
    dostaną od sponsorów za rozdanie im za pół darmo polskich firm i wyrzucenie
    kilku milionów ludzi na bruk po to, żeby na zachód od Odry bezrobocie mogło
    zmaleć - tam też mają od czasu do czasu wybory.
    Nie bez kozery jest fakt, że jak wyczytałem w Onecie - 2/3 posłów nie widzi
    nic złego w łapówkach. Twierdzenie, że dotyczy to tylko obecnego parlamentu
    świadczy o naiwności lub stronniczości.
    Marszałek Małachowski napisał kiedyś bez ogródek: "oszukaliśmy naród".

    Marek