PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    From: Py Ky <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Date: Mon, 04 Oct 2004 16:44:48 +0200

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > A tak to dostatnio zyja likwidatorzy masy upadlosciowej i ich mocodawcy a
    > pracownicy na bruk i firmy za grosze dla cwaniakow z ukladami ...

    I tak sie ze wszystkimi firmami stalo? Zyjesz w jakims swiecie
    rownoleglym? To zabawne jak na przykladzie kilkunastu czy
    kilkudziesieciu przykladow niektorzy potrafia wysnuc wnioski na temat
    calosci.
    No i przeciez kumple z partyjnego nadania zapewne by swietnie zarzadzali
    takimi przedsiebiorstwami? Wiecej panstowych firm to wiecej stolkow dla
    darmozjadow, ktorych jedyna zasluga jest przynaleznosc do okreslonej
    opcji politycznej. Nowa wladza dokonuje hurtowej wymiany szefow
    panstwowych spolek. Zaiste, takie przedsiebiorstwa na pewno beda osiagac
    swietne wyniki gospodarcze.
    Z panstwowych firm dobrze radza sobie tylko te, ktore sa na rynku
    monopolistami - np. Poczta Polska.
    Jaki byl np. sens utrzymywania na panstwowym garnuszku hut produkujacyh
    nikomu niepotrzebne olbrzymie ilosci stali? Jak chcesz ja sobie kupowac
    i trzymac na balkonie to prosze bardzo. Ja do tego doplacac nie mam ochoty.

    > Czlowieku! Rzady postsolidarnosciowe to rowniez rzady "solidaruchow" ktorzy
    > wcale nie byli lepsi niz komuchy tylko gorzej zorganizowani ...

    A ja nie twierdze ze oni lepsi byli. Tyle ze ekipa Millera pobila jak do
    tej pory wszelkie rekordy nieudacznictwa, zlej organizacji i kolesiostwa.

    P. Kreglicki