PracaGrupypl.praca.dyskusjeChory system czy moze mi sie wydaje? › Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
  • Data: 2006-07-11 05:47:15
    Temat: Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > A Ty oczywiscie jestes wszystkowiedzaca i wiesze lepiej co ja
    > dostaje na skrzynke i od kogo.
    > Pare przykladow:
    > Motor mechanic

    Dostajesz z serwisu ukierunkowanego na Polakow, co sam przedtem
    napisales i o czym swiadczy nazwa domeny.

    Pytanie pomocnicze: Kiedy narodowosc ma znaczenie przy przyjmowaniu do
    pracy w sytuacji, gdy nie trzeba zadnych zezwolen na prace dla ludzi z
    danego kraju?

    Ofert IT szukaj na serwisach ukierunkowanych "na wszystkich", a nie dla
    Polakow.

    I.