PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cholerne bezrobocie????
    Date: Wed, 09 Jun 2004 23:38:34 +0200

    Dnia Wed, 09 Jun 2004 17:19:28 +0200, Piotr Hosowicz
    <n...@i...domain.net> napisał:

    > Wymaganie "efektów a nie teorii" to żadne odkrycie, Normanos. Kłopot w
    > tym, że bez znajomości teorii i samodzielnie poodrabiancyh lekcji
    > niektórych projektów / podprojektów lub fukcji w takowych po prostu nie
    > ma się co w ogóle tykać palcem. A najgorszy wariant to taki, w którym
    > ktoś bez znajomości teorii wejdzie w temat (projekt / podprojekt / rolę
    > w ramach projektu) taki, że ta nieznajomość teorii i nie odrabiane
    > lekcje na koniec niezbicie wylezie i przełoży się na udupienie całej
    > inicjatywy, a w najlepszym na czas i koszty. Czasem te koszty są
> [...]

    Zgadzam sie w pelni z powyzszym, jako tworca wielu wewnatrzfirmowych
    rozwiazan accessowych.
    Bez szerokiej znajomowsci teorii mozna dzialac tylko jako "wilk samotnik"
    produkujac aplikacje wspomagajace prace wlasna lub nieduze zamkniete
    projekty usprawniajace prace firmy.
    Projekty wykonywane zbiorowo w ramach pracy zespolowej jako jeden z
    elementow wiekszej calosci lub jako pojedynczy produkt zakladajacy dalszy
    rozwoj i modyfikacje przez innego, niekoniecznie bedacego autorem
    pierwszej wersji pracownika, musza byc tworzone w sposb znormalizowany,
    zgodny z roznymi zasadami , ktore niekoniecznei musza np. byc wylozone w
    podrecznikach PHP, poniewaz dotycza zasad ogolnych niezwiazanych z
    konkretnym narzedziem.
    Im firma informatyczna lub dzial IT jest mocniejsza i bardziej
    profesjonalna, tym bardziej wymagania dla kandydata dochodzacego do
    zespolu beda wyzsze, co polaczone jest z koniecznoscia zwiezlego i
    precyzyjnego komunikowania sie nomenklatura zawodowa.

    W przelozeniu na inne branze:
    " - No to pojedziecie za Warcimice i zetniecie przy skrzyzowaniu dwie
    topole rosnace przy bukach.
    - A gdzie sa te Warcimice, czym mamy jechac, jakie bierzemy narzedzie i
    jak wlasciwie wyglada topola. (Bo glupio sie przyznac, ze buk tez jest
    drzewem znanym tylko z nazwy, a dotychczasowe doswiadczenia
    profesjonalnego drwala polegaly na wycinaniu likwidowanych sadow
    owocowych))"
    Z tym, ze w podanym przykladzie braki mozna nadrobic blyskawicznie.
    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #