PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie

  • 11. Data: 2003-07-15 17:29:29
    Temat: Re: Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 18:37:18 +0200, wer wrote:

    > Zajelismy sie sprawa, osobie tej zostalo nadane ostrzezenie, kolejne
    > takie
    > wykroczenie a konto tej osoby zostanie zablokowane.

    to może przy okazji załatacie open-relaya, zamiast wprowadzać nic nie
    dającą autoryzację i blokować testy or z zachodu ? Coraz większa część
    świata Was blokuje, do spółki z o2 robicie nam na zachodzie taką opinię, że
    szkoda gadać...

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 12. Data: 2003-07-15 17:49:32
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Grendel wrote:

> [...]
    > świata Was blokuje, do spółki z o2 robicie nam na zachodzie taką opinię, że

    A to juz nie do mnie, ja tylko koresponduje o spamerach z abuse WP :)

    wer

  • 13. Data: 2003-07-15 17:55:30
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 19:49:32 +0200, wer wrote:

    > A to juz nie do mnie, ja tylko koresponduje o spamerach z abuse WP :)

    ale najwyraźniej Ciebie słuchają ;-). Ja już n-razy wysyłałem zapytania -
    niektóre wręcz cholernie złośliwe - bez reakcji. Może jak im forwardniesz
    to zapytanie, to odpowiedzą ? ;-)

    --
    Grendel