PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie

  • 1. Data: 2003-07-15 13:41:02
    Temat: Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie
    Od: G...@x...wp.pl

    Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie

    Jedynie czego będziesz potrzebował to internetu właśnie w internecie będziesz
    pracował
    przez 20min dziennie praca będzie polegała na odbieraniu maili naprawdę
    prościutka robota
    To nie jest żadna poważna praca każdy może się zgłosić .

    Zgłoszenia proszę kierować na G...@w...pl
    Proszę napisać w tytule internet
    Po zgłoszeniu wysyłam instrukcje przez maila .

  • 2. Data: 2003-07-15 14:17:02
    Od: "Katarzyna" <n...@p...onet.pl>

    > To nie jest żadna poważna praca .

    No właśnie...:))

    Pozdro
    K.

  • 3. Data: 2003-07-15 14:29:09
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <G...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Chcesz zarabiać 800zł miesięcznie za 20 min. pracy dziennie
    >
    > Jedynie czego będziesz potrzebował to internetu właśnie w internecie
    będziesz
    > pracował
    (...)

    Aaaaaaa, ludzie, zabierzcie Go !!!

    LF

  • 4. Data: 2003-07-15 14:45:45
    Od: Toshi <"bonza(spam)"@wp.pl>

    W artykule <4...@n...onet.pl> G...@x...wp.pl napisa?(a):
    > Chcesz zarabiaae 800z? miesi?cznie za 20 min. pracy dziennie
    >
    > Jedynie czego b?dziesz potrzebowa? to internetu w?a?nie w internecie b?dziesz
    > pracowa?
    > przez 20min dziennie praca b?dzie polega?a na odbieraniu maili naprawd?
    > pro?ciutka robota
    > To nie jest ?adna powa?na praca ka?dy mo?e si? zg?osiae .
    Ja sie zglaszam. Nawet moge sie rozliczac z codziennych 20 min. pod
    warunkiem, ze na pismie dostane, ze gwarantujesz swoim majatkiem te
    comiesieczne 800 zl ;-))

    Moze wszyscy sie zglosmy na takich warunkach i napiszmy mu ta radosna
    wiesc! :-)))))))))))))))))

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 5. Data: 2003-07-15 15:21:06
    Temat: Re: Chcesz zarabia? 800z? miesi?cznie za 20 min. pracy dziennie
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 14:45:45 +0000 (UTC), Toshi wrote:

> [...]
    > comiesieczne 800 zl ;-))

    > Moze wszyscy sie zglosmy na takich warunkach i napiszmy mu ta radosna

    hehehe... nie ma sprawy - jak dostane na piśmie, że za 20 minut dziennie
    dostanę 800zł miesięcznie (niech stracę - brutto ;-)), to jestem jak
    najbardziej za ;-)

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 6. Data: 2003-07-15 16:29:18
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    G...@x...wp.pl wrote:
> [...]
    >
    > Zgłoszenia proszę kierować na G...@w...pl
    > Proszę napisać w tytule internet
    > Po zgłoszeniu wysyłam instrukcje przez maila .

    Miales juz jedno ostrzezenie z abuse, wysylam wiec kolejny raz. I teraz
    konto bedzie zablokowane, papa.

    wer

  • 7. Data: 2003-07-15 16:31:31
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 18:29:18 +0200, wer wrote:

    > Miales juz jedno ostrzezenie z abuse, wysylam wiec kolejny raz. I teraz
    > konto bedzie zablokowane, papa.

    już się wp przejmuje skargami ;-).

  • 8. Data: 2003-07-15 16:32:40
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Lisa Foo wrote:
    > Użytkownik <G...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > będziesz

    > (...)
    >

    > Aaaaaaa, ludzie, zabierzcie Go !!!

    Zabrany zostanie, juz raz wysylalem w jego sprawie do abuse maila, przed
    chwila poszedl drugi z informacja o recydywie. Mam nadzieje, ze koles
    jutro bedzie mial zablokowane konta :)

    wer

  • 9. Data: 2003-07-15 16:35:47
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Grendel wrote:

    > już się wp przejmuje skargami ;-).

    Witam,

    Zajelismy sie sprawa, osobie tej zostalo nadane ostrzezenie, kolejne
    takie
    wykroczenie a konto tej osoby zostanie zablokowane.

    ---
    Pozdrawiam,
    Contact Center, Wirtualna Polska S.A.
    Infolinia: 0 801 13 13 13

    To dostalem po poprzedniej informacji o tym gosciu.

    wer

  • 10. Data: 2003-07-15 16:37:18
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Grendel wrote:

> [...]

    takie
    wykroczenie a konto tej osoby zostanie zablokowane.

    To dostalem po zgloszeniu tej osobt do abuse, teraz podaje juz innego
    maila gdzie trzeba slac zgloszenia :) Poprzednio goofy123, teraz chce na
    goofy25 :)

    wer