PracaGrupypl.praca.dyskusjeChałupnictwo › Re: Chałupnictwo
  • Data: 2002-06-15 20:41:45
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik oferty-pracy.com napisał:
    (...)
    > Dlaczego nikt nie pisze o Reklamie na samochodach

    Byłem zainteresowany reklamą na samochodzie, ponieważ 3000zł/miesięcznie
    pokryłoby mi koszty leasingu samochodu za 100k i na paliwo by zostało.
    Zadzwoniłem pod podany numer komórkowy i uzyskałem na nim od automatu
    numer audiotele, gdzie miałem się dowiedzieć, o co chodzi (pewnie od
    następnego automatu). Gdyby propozycja była uczciwa, warunki współpracy
    mółbym dostać faxem, mailem, w pstaci pdf, bez znaczących kosztów z obu
    stron. Pomysł tego rodzaju interesu polega na tym, żeby skubnąć na
    kilka, kilkanaście/dziesiąt złotych możliwie dużą liczbę ludzi, bo i tak
    nie będą dochodzić swoich praw.
    Pozwolę sobie na zawieszenie netykiety na kilkadziesiąt znaków: ta
    reklama na samochodach to czyste kurewstwo. piiiiiiiiii... No i już.

    Dogbert