PracaGrupypl.praca.dyskusjeChałupnictwo › Re: Chałupnictwo
  • Data: 2002-06-19 22:52:09
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: "chris" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te spryciule z Wałcza napewno unicestwili bezrobocie na pomorzu jak
    > mniemam a z całej polski przylatują całe stada ciemnych ludzi na
    wykłady
    > "jak genialnie zlikwidować bezrobocie".Trzeba tam podesłać na naukę tego
    > niedouczonego profesora Hausnera aby zechciał pokumać ten genialny plan.
    > Ten naciągacz z Wałczcza już od kilku lat tak sobie obdziera polskich
    > nędzaży.Tylko tacy mogą się dać nabrać a potem wstydzą się do kogokolwiek
    > przyznać , że tak dali się oszukać.

    1. Tak sie sklada ze tez jestem z Walcza i pewnie nikt sie nie zdziwi, jesli
    powiem ze bezrobocie tu niczym prawie sie nie rozni od krajowego poza tym,
    ze "oficjane" bezrobocie jest wyzsze od sredniej krajowej (nie pamietam
    dokladnie ale cos ponad 20%).
    2. Zaden sklep, hurtownia w Walczu (w kazdym razie ja nie widzialem zadnej
    reklamy) nie oferuje darmowych czekow hotelowych.
    3. Kiedys bylem w firmie pana mgr zapytac o oferte pracy. Gdy tylko
    powiedzialem ze jestem z Walcza uslyszalem, ze nie ma zadnej oferty dla
    mnie.
    To sa fakty, wnioski wyciagnijcie sami.

    Pozdrawiam
    Chris