PracaGrupypl.praca.dyskusjeChałupnictwo › Re: Chałupnictwo
  • Data: 2002-06-20 13:34:12
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem jest to bardzo dobry temat do programu typu "Pod napięciem". TVN
    ma sporą oglądalność, więc oddźwięk mógłby być podobny do tego z tematem mięsa
    w hipermarketach, gdzie spora część klientów przestała je w tych miejscach
    kupować.

    Przyznam, że sama ostatnio z czystej ciekawości wysłałam kopertę + znaczek, bo
    propozycja była kusząca: 3-4 tys. za adresowanie kopert.
    Śmiech mnie ogarnął gromki po tym, co otrzymałam. List był podpisany jakimś
    krzyżykiem na pieczątce firmowej bez imienia i nazwiska. Telefon oczywiście
    komórkowy. I do tego - wyślij 48 zł opłaty rejestracyjnej przekazem pocztowym
    na adres skrytki pocztowej firmy (no cóż, nie podali numeru konta).
    Hahahahaha!!! Już się rozpędziłam!
    Najciekawsza była jednak oferta: 10 zł za zaadresowanie jednej koperty! Czyli
    400 kopert miesięcznie... i jestem bogata!!! Napisali też, że poświęcając 30-35
    godzin tygodniowo. LUDZIE, ILE CZASU ADRESUJE SIĘ JEDNĄ KOPERTĘ???

    Dodam też, że propozycję taką otrzymałam od firmy MAESTRO z Wrocławia. Podaję
    do wiadomości, bo to ewidentny oszust, a dla tych, co chcieliby się dowiedzieć -
    szkoda znaczka, a nawet i koperty. A ogłoszenie ich ciągle się przewija np. w
    Gazecie Wyborczej.

    Również mam nadzieję, że kiedyś prokuratura się do nich dobierze. I do tych z
    Wałcza i z Wrocławia i z wielu innych miast... Bo naciągają naprawdę
    zdesperowanych i biednych ludzi, którzy nie mają żadnych szans na znalezienie
    pracy; a często też brakuje im wykształcenia czy doświadczenia, żeby mogli
    rozpoznać oszustów.