PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZy bral ktos udzial w kursach NLP? › Re: CZy bral ktos udzial w kursach NLP?
  • Data: 2005-08-18 15:10:47
    Temat: Re: CZy bral ktos udzial w kursach NLP?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Regi" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4304a15e@news.vogel.pl...

    > i twoim zadniem w tym szkoleniu nie ma nic z NLP??
    W każdym szkoleniu, ba, w codziennym życiu są elementy NLP i różnego typu
    kotwiczenia.

    > zastanawiam się po co? nie ma przecież dobrych / złych zachowań podczas AC
    > założenia - wszystko zależy od tego co majš ocenic asesorzy.
    Warto jednak wiedzieć z czym się to je.

    > Nie twierdzę, że NLP jest lekarstwem na wszystko, ale majšc trochę wolenej
    > kasy, warto zainwestować jš w taki właœnie kurs/ szkolenie.
    To może w coś, co podniesie kompetencje przyszłego pracownika? Ot, chociażby
    kurs obsługi kasy fiskalnej albo kreatywnego myślenia albo "księgowości dla
    nie-księgowych"

    > Trudno nie zgodzić się z faktem, że w poszukiwaniu pracy potrzebny jest
    > optymizm, przekonanie o swoich możliwoœciach i odpowiedni sposób
    > prezentacji. Odpowiedni kurs NLP taki efekt zapewni. Więc czy warto?
    Z tego punktu widzenia to warto. Jednak w hierarchii cech koniecznych przy
    szukaniu pracy np. optymizm plasuje się raczej nisko. Prezentacji lepiej
    nauczyć się na szkoleniu poświęconemu tylko prezentacji czy też
    autoprezentacji, a przekonania o własnych możliwościach ani poczucia własnej
    wartości nie zbuduje żaden kurs.

    > Szkolenia ogólnie nie sš tanie, tym bardziej dla bezrobotnego. Warto
    > zastanowić się dobrze co chcemy osišgnšć po szkoleniu, czego chcemy się
    > nauczyć? Jeœli wiemy czego chcemy to oprócz dobrego szkolenia na pewno
    uda
    > się zanleŸć dobrš pracę :)

    Różnie z tym bywa. Nie będę polemizował. Mam tylko prośbę o zmianę strony
    kodowej.

    pozdr.
    m.