PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???

  • 41. Data: 2002-05-10 11:31:27
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    "Efro" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    news:abev40$ssl$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

    > W druga strone tez to dziala. Znajomy ma siec sklepikow, w jednym z jego
    > sklepikow
    > personel zrobil strat na 22k zl, w ciagu miesiaca, sprawa trwa juz 2 lata
    > chyba przegra...

    Znam z pierwszej ręki sprawę, w której pracownik ukradł z firmy projektor
    wart ok. 70 tys. zł (i są na to dowody w postaci nagrań z kamer
    przemysłowych), sprawa cywilna trwa do dziś i jest całkiem spora szansa, że
    pracownik wygra, gdyż sąd nie uznał nagrania z kamery za wiarygodny dowód (w
    sądzie pracy pracownik już wygrał - sąd orzekł, że zwolnienie dyscyplinarne
    było bezpodstawne).

    Pozdrawiam
    Adam

  • 42. Data: 2002-05-10 11:42:48
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz a są tu na grupie tacy co od razu będą bronić taką kanalię !!!
    > Gdzie podzialiście się hamscy pracodawcy ??? Może sprostujecie co tu
    kolega
    > napisał ???
    >
    > Na pohybel hamskim pracodawcom !!!

    A nigdy nie przyszlo wam do glowy ze jak to w przyrodzie sa zli i dobrzy po
    obu stronach barykady. Przyklady spytasz - prosze bardzo. Moj pracodawco
    cienko przadl jesienia zeszlego roku i firma matka zdecydowala ze
    redukujemy - wyladowalem na bezrobociu. Po pewnym czasie okazalo sie ze
    firma jednak odzyla, w miedzyczasie zwolnil sie wakat (osoba zwalniajaca
    stanowisko pracy sama zlozyla wypowiedzenie) i zaproponowano mi powrot -
    gdzie tu chamskie traktowanie ? A teraz w druga strone, zatrudniono nowa
    osoba , po miesiacu przestalo sie jej podobac ze musi pracowac i poszla na
    zwolnienie lekarskie, najprawdobniej lewe - ale nie bylo jak wtedy
    sprawdzic, ale widywano ja na wielu roznorakich imprezach i spotkaniach i to
    reszta musiala harowac na pensje tamtej osoby.

    Konkludujac albo macie wielkiego pecha albo czarno bialy oglad na swiat.
    Obyscie trafili na takiego szefa na ktorego nie musielibyscie narzekac.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 43. Data: 2002-05-10 12:21:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Święta racja, ale jak widzisz paru kretynów nie może tego zrozumieć

    kretynów, zastanów się kim ty jesteś !!!!

    Wrangler alias (BunTowNiK)

  • 44. Data: 2002-05-10 17:41:10
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Adam F." <p...@s...com> wrote in message
> [...]
    (w
    > sądzie pracy pracownik już wygrał - sąd orzekł, że zwolnienie

    Zenujace

  • 45. Data: 2002-05-10 19:10:29
    Od: misia <b...@y...pl>

    Wiadomość od (y...@p...onet.pl) dostałam taką:

    > Pracodawców w Polsce jest za dużo, tak. Niestety nie
    > radzą sobie oni, na tyle, by zatrudnić wystarczającą liczbę ludzi.
    > To cienkie bolki

    Skarbie, mój drogi! Skoro Ty jesteś taki idealny i mądry, absolwent,
    pewnie jeszcze mgr? To dlaczego nie założysz takiej firmy żeby
    zatrudnić wystarczająco dużo ludzi (3 miliony bezrobotnych OIDP)? Wiesz
    z Twoją wiedzą z pewnością uda Ci się na rynku wygrać z tymi wszystkimi
    prostakami, którzy nie mają pojęcia o HR!
    Mi naprawdę jest przykro gdy widzę, że się tylu wspaniałych ludzi
    marnuje, narzekając tylko w internecie, zamiast wziąć się do roboty i
    pokazać tym nieukom i swołoczom, jak powinien wyglądać pracodawca i
    firma z prawdziwego zdarzenia.
    --
    Pozdrawiam Misia

  • 46. Data: 2002-05-12 02:43:55
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZI?E? PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Konrad" <c...@a...wawa.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdzie nie jest powiedziane, że nie możesz być dobrym pracodawcą. Znam
    > firmę, której szef mówi, że jego ludzie wiedzą, że dostają tyle, na ile
    > firmę stać. I rzeczywiście tak jest.
    > Wyjątek potwierdza regułę.

    Jak to nie jest? 2 posty wyzej kol. Yamahaa napisal - nawyrazniej zna
    wszystkich pracodawcow w Polsce (a moze i na swiecie..) - dziwne, ze z taka
    wiedza nie moze biedaczek znalezc jakies posadki....

    Konrad

  • 47. Data: 2002-05-12 12:07:58
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Konrad,

    Sunday, May 12, 2002, 4:43:55 AM, napisałeś:

    K> Jak to nie jest? 2 posty wyzej kol. Yamahaa napisal - nawyrazniej zna
    K> wszystkich pracodawcow w Polsce (a moze i na swiecie..) - dziwne, ze z taka
    K> wiedza nie moze biedaczek znalezc jakies posadki....
    Ano tak to jest że 2 posty wyżej imputujesz komuś(Wranglerowi),składność pisania po
    polsku-rozumiem że Ty umiesz?
    teraz wyrażasz zdziwienie iż kolega Yamahaa -podobno bezrobotny z jego
    "doświadczeniem"
    a tylko jeden post wyżej zachwycasz się tym że sam jesteś
    bezrobotny,zastanów się kogo chcesz ugryźć-i uważaj bo w przypływie
    frustracji rękę żywicielkę sobie odgryziesz:)

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 48. Data: 2002-05-14 10:53:29
    Od: "Konrad" <c...@a...wawa.pl>

    Użytkownik "darek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezrobotny,zastanów się kogo chcesz ugryźć-i uważaj bo w przypływie
    > frustracji rękę żywicielkę sobie odgryziesz:)

    Musze sie przyznac, ze mam pewne problemy ze zrozumieniem o co konkretnie Ci
    chodzi...

    Konrad

  • 49. Data: 2002-05-14 10:56:27
    Od: "Konrad" <c...@a...wawa.pl>

    Użytkownik "Bubu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > pracowników,

    > hej ! człowieku wyluzuj!
    > kto tu niby atakuje pracowników?
    > przecież chyba większość ludzi na grupie to raczej pracownicy niż
    pracodawcy
    > nie myl ataku na pracowników, z chęcią udowodnienia Ci że nie wszyscy
    > pracodawcy to ....

    Wlasciwie, to nie rozumiem dlaczego trzeba cos takiego udowadniac??? Moze
    niech frustraci udowodnia, ze "wszyscy pracodawcy to sk..."

    Konrad