PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto zna w warszawie .....

  • 1. Data: 2002-05-09 15:47:29
    Temat: kto zna w warszawie .....
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>

    kogos kto poprowadzi moja dzialalnosc gospodarcza, moj zaklad podpisal ze
    mna umowe jak ze spolka/ osoba fiz z dzialanoscia ... ja sie na tym nie
    znam, a szukam kogos kto sie zajmie rozliczeniami, generowaniem jak
    najwyzszych kosztow ... tak zeby tax byl mniejszy

    c...@o...pl

  • 2. Data: 2002-05-10 07:28:50
    Temat: Re: kto zna w warszawie .....
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > znam, a szukam kogos kto sie zajmie rozliczeniami, generowaniem jak
    > najwyzszych kosztow ... tak zeby tax byl mniejszy

    a musi byc koniecznie z Wawy?

  • 3. Data: 2002-05-10 08:46:35
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    I w jakiej branży to firma?