PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ??? › Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    From: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Date: Fri, 10 May 2002 13:42:48 +0200

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:abes0n$jlu$1@news.tpi.pl...

    > No widzisz a są tu na grupie tacy co od razu będą bronić taką kanalię !!!
    > Gdzie podzialiście się hamscy pracodawcy ??? Może sprostujecie co tu
    kolega
    > napisał ???
    >
    > Na pohybel hamskim pracodawcom !!!

    A nigdy nie przyszlo wam do glowy ze jak to w przyrodzie sa zli i dobrzy po
    obu stronach barykady. Przyklady spytasz - prosze bardzo. Moj pracodawco
    cienko przadl jesienia zeszlego roku i firma matka zdecydowala ze
    redukujemy - wyladowalem na bezrobociu. Po pewnym czasie okazalo sie ze
    firma jednak odzyla, w miedzyczasie zwolnil sie wakat (osoba zwalniajaca
    stanowisko pracy sama zlozyla wypowiedzenie) i zaproponowano mi powrot -
    gdzie tu chamskie traktowanie ? A teraz w druga strone, zatrudniono nowa
    osoba , po miesiacu przestalo sie jej podobac ze musi pracowac i poszla na
    zwolnienie lekarskie, najprawdobniej lewe - ale nie bylo jak wtedy
    sprawdzic, ale widywano ja na wielu roznorakich imprezach i spotkaniach i to
    reszta musiala harowac na pensje tamtej osoby.

    Konkludujac albo macie wielkiego pecha albo czarno bialy oglad na swiat.
    Obyscie trafili na takiego szefa na ktorego nie musielibyscie narzekac.

    Pozdrawiam

    Przemek