PracaGrupypl.praca.dyskusje › CYPR

  • 1. Data: 2004-04-20 14:59:07
    Temat: CYPR
    Od: "SYLWUNIA" <c...@w...pl>

    wiele sie ostatnio słyszy o pracy na cyprze
    co o tym sadzicie??
    czy ktos wybiera sie tam do pracy??
    a moze ktos juz byl i wie jak wyglada sprawa pracy na Cyprze??

  • 2. Data: 2004-04-20 19:38:00
    Temat: Re: CYPR
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    co do warunków pracy (pozwoleń itp) się nie wypowiadam.
    Natomiast jakiś czas temu rozmawiałem z Cypryjczykiem, który ma żonę polkę.
    Jechaliśmy wspólnie autobusem z Krakowa do łodzi i całkiem fajnie nam się
    rozmawiało tym bardziej że miał fajną buteleczką (1,5 litra) jakiegoś jasia
    wędrowniczka.
    I od niego mam informacje, że:
    1. Cypr to jedne wielkie wakacje. Dla przyjezdnych i dla miejscowych. Czyli
    łatwo się domyśleć, że praca tam głównie jest związana z turystyka w
    szerokim tego słowa znaczeniu
    2. Z dostaniem pracy większego problemu nie ma, ale np kelnerzy rzadko kiedy
    dostają stricte wypłatę, natomiast z napiwków żyje się całkiem dobrze
    3. W większości nie jest potrzebna jakaś wysublimowana znajomość języka
    angielskiego, ale warto mieć przynajmniej podstawy . Trzeba wiedzieć co jest
    w karcie, za ile, podać właściwą cenę, odpowiednio odpowiedzieć na zadawane
    pytania (zgodni z zasadą nasz klient - nasz pan)

    No i poza tym uśmiech, jasne określenie tego co się chce robić i do tego
    pogoda ducha.

    powodzenia w pracy za granicą

  • 3. Data: 2004-04-21 08:12:35
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "SYLWUNIA" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiele sie ostatnio słyszy o pracy na cyprze
    > co o tym sadzicie??
    > czy ktos wybiera sie tam do pracy??
    > a moze ktos juz byl i wie jak wyglada sprawa pracy na Cyprze??

    ostatnio na forum.gazeta.pl - w dziale praca jest dosc burzliwa dyskusja
    na ten temat!!

    pzdr
    Krzysiek