PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV ze zdjęciem czy bez › Re: Re: CV ze zdjęciem czy bez
  • Data: 2005-08-05 19:14:41
    Temat: Re: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: Wojtek <w...@d...home> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Aug 2005 20:00:10 +0200, iguana napisał(a):

    > "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote in message

    > nie, nick moze wskazywac inaczej ale jestem facetem i aplikuję na stanowisko
    > programisty
    Jesli nie ma wymagania, aby dolaczyc zdjecie to po jaka cholere to robic?
    Czy to stanowisko programisty czy prezenterki tv? To, ze Cie zatrudnia na
    podstawie zdjecia, a nie kwalifikacji to jakas bujda. A jesli juz tak sie
    zdarzy to mozesz rownie dobrze wyleciec po krotkim czasie, gdy okaze sie
    ze Twoja swietna prezencja nie wystarcza (sytuacja hipotetyczna, nie
    bierz tego do siebie)... Mysle, ze od super prezencji na stanowisku
    programisty wazniejsza jest super komunikatywnosc, a to mozna sprawdzic
    przez telefon... Pzdr. W.