PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - pytania

  • 1. Data: 2004-04-12 13:16:21
    Temat: CV - pytania
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    Mam dwa pytania:

    - czy piszac CV moge pominac info o ukonczonych liceach - skoro mam wyzsze,
    to wiadomo, ze jakies liceum ukonczylem

    - czy informowac o przebiego zatrudnienia z dokladnoscia do miesiecy - moze
    same lata wysarcza.

    Z gory dzieki

    apple

  • 2. Data: 2004-04-12 18:22:47
    Temat: Re: CV - pytania
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    ja pisze same lata pracy

    a co do liceum ... to zależy ... ja kończyłem ekonomika więc wpisuje

  • 3. Data: 2004-04-13 11:25:43
    Od: Tomcio <ogion.N0SP!AM@polbox.com>

    apple wrote:
    > Mam dwa pytania:
    >
    > - czy piszac CV moge pominac info o ukonczonych liceach - skoro mam wyzsze,
    > to wiadomo, ze jakies liceum ukonczylem

    Niekoniecznie, niektorzy skonczyli technikum ;). A czy pisac, IMHO -
    jesli to byl profil ogolny (lub nie miala(e)s znaczacych osiagniec to
    racej nie warto)

    Tomcio

  • 4. Data: 2004-04-13 12:24:42
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mam dwa pytania:
    >
    > - czy piszac CV moge pominac info o ukonczonych liceach - skoro mam wyzsze,
    > to wiadomo, ze jakies liceum ukonczylem

    czasem jak zgłosi się dużo kandydatów do pracy to niektórzy pracodawcy żeby
    mieć mniej pracy przy wstępnej selekcji odrzucaja kandydatów na podstawie
    ukończonej szkoły średniej.
    Odwalają np. tych co nie chodzili do liceum,
    do którego oni chodzili (bo to przecież najlepsza szkoła ;) )
    Tak więc jeśli chodziłes do jakiegoś tzw "markowego" liceum to lepiej to
    zamieść. Może pomóc we wstępnej selekcji.

  • 5. Data: 2004-04-13 15:47:42
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik w news:0c6c.000002f3.407bdc09@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > jeśli chodziłes do jakiegoś tzw "markowego" liceum
    > to lepiej to zamieść. Może pomóc we wstępnej selekcji.

    No chyba, ze trafi sie na tych, ktorzy do "markowego" nie chodzili i z
    jakichs powodow sa cieci na absolwentow ze szkol renomowanych ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 6. Data: 2004-04-15 07:20:34
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Greg napisał(a):

    > No chyba, ze trafi sie na tych, ktorzy do "markowego" nie chodzili
    > i z jakichs powodow sa cieci na absolwentow ze szkol renomowanych
    > ;-)

    ew. oni chodzili do technikum i takich beda widzieli u siebie ;-))

    a powaznie: zawsze podaje sie wyksztalcenie od szkoly sredniej
    (pomijajac wczesniejsza podstawowke, czy teraz gimnazjium) do ostatnio
    skonczonej ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,