PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na pozarcie

  • 1. Data: 2005-12-06 20:29:53
    Temat: CV na pozarcie
    Od: WL <n...@m...com>

    Czesciowo anonimizowane, ale zostawilem zdjecie, najwyzej zalecicie je
    czym predzej wyrzucic ;) CV jest (IMO) profilowane pod posade IT -
    administrator sieci opartej na Windows Server 2000/2003 lub ew. helpdesk.

    Wszelkie pomocne sugestie, nawet jesli beda zjadliwe, mile widziane ;)

    Link:

    http://ppdcv.republika.pl/CV.pdf

    Z gory dzieki, pozdrawiam
    WL

  • 2. Data: 2005-12-06 20:41:59
    Temat: Re: CV na pozarcie
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    WL <n...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > administrator sieci opartej na Windows Server 2000/2003 lub ew. helpdesk.
    >
    > Wszelkie pomocne sugestie, nawet jesli beda zjadliwe, mile widziane ;)

    Nie pisz w trzeciej osobie (pracował, odbywał), ale w pierwszej (pracowałem,
    odbywałem). Nie jesteś Juliuszem Cezarem.

  • 3. Data: 2005-12-06 20:43:23
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Nie pisz w trzeciej osobie (pracował, odbywał), ale w pierwszej
    > (pracowałem,
    > odbywałem). Nie jesteś Juliuszem Cezarem.
    Nie masz racji.
    Odbior tekstu pisanego w trzeciej osobie jest lepszy.

    PiotrG

  • 4. Data: 2005-12-06 20:50:21
    Od: WL <n...@m...com>

    leszek wrote:

    > Nie pisz w trzeciej osobie (pracował, odbywał), ale w pierwszej (pracowałem,
    > odbywałem). Nie jesteś Juliuszem Cezarem.

    Hmm akurat to zrobilem idac tropem wskazowek Macieja Sobczyka, ktorego
    wypowiedzi w znakomitej wiekszosci wydaja sie byc podbudowane wiedza
    praktyczna. Ale dzieki za uwage, moze wiecej takich glosow przekona mnie
    ze MS nie ma racji? ;)

    WL

  • 5. Data: 2005-12-06 21:15:15
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    WL <n...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzi w znakomitej wiekszosci wydaja sie byc podbudowane wiedza
    > praktyczna. Ale dzieki za uwage, moze wiecej takich glosow przekona mnie

    Nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że jest to kalka z angielskiego, gdzie
    rzeczywiście w CV nie używa personal pronoun I, ale czasownika w past tense
    np. worked, managed. Jednak w angielskim to nie jest trzecia osoba, ale raczej
    tryb bezosobowy. Najlepiej zresztą unikać czasowników: zamiast "ukończyłem
    szkołę wyższą w roku ...", napisac "szkoła wyższa .. , rok ukończenia ...". Po
    prostu - takie jest moje prywatne odczucie - jak czytam "ukończył", to moje
    pierwsze wrażenie, pytanie jest takie "kto ukończył ?".

  • 6. Data: 2005-12-06 21:33:19
    Od: WL <n...@m...com>

    leszek wrote:

    > Nie jestem znawcą,

    Ani ja, ale mam wrazenie ze chodzi o wywolanie wrazenia, ze CV nie jest
    konstruowane przez aplikujacego, tylko osobe trzecia, bardziej
    obiektywna. Oczywiscie nie doslownie, bo kazdy czytajacy zaklada ze CV
    pisal kandydat, ale wlasnie o ... wrazenie, taki efekt podprogowy ;)

    WL

  • 7. Data: 2005-12-06 21:39:57
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Ok.
    1. Lepiej chyba jednak brzmi forma bezosobowa: "zamiawianie..." zamiast
    "zamawial..."
    2. Rozwalilo Ci sie wypunktowanie w pierwszej pozycji doswiadczenia
    zawodowego
    3. Naglowek "Wyksztalcenie wyzsze" zmienilbym na samo "Wyksztalcenie" -
    przeciez
    widac ze wyzsze bo politechnika
    4. Zdjecie obleci (a moze troche za wesole?)
    5. Moze troche rozszerz zainteresowania?
    6. W pierwszej pozycji doswiadczenia, gdzie piszesz o administracji
    centrala telefoniczna,
    przed drugim nawiasem zamykajacym zaplatal Ci sie przecinek
    7. Jesli miales jakiesz szkolenia itp - napisz o tym.

    W sumie niezle.

    PiotrG

  • 8. Data: 2005-12-06 21:47:42
    Od: WL <n...@m...com>

    PiotrG wrote:
> [...]
    > przed drugim nawiasem zamykajacym zaplatal Ci sie przecinek
    > 7. Jesli miales jakiesz szkolenia itp - napisz o tym.

    Dzieki za uwagi.
    Co do szkolen - bylem w spolce macierzystej, za granica, przez kilka
    dni, zeby obejrzec strukture organizacyjna firmy i pracownikow w
    dzialaniu. Poniewaz tamten oddzial jest pod wzgledem zatrudnienia 10x
    wiekszy niz polski - mialo to na celu oczywiscie nauke. Nie bylo
    natomiast szkoleniem sensu stricte - w formie
    wykladu/cwiczen/egzaminu/papierka - jak to zgrabnie ujac?

    WL

  • 9. Data: 2005-12-06 22:17:30
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > natomiast szkoleniem sensu stricte - w formie
    > wykladu/cwiczen/egzaminu/papierka - jak to zgrabnie ujac?
    np. dodać w nawiasie : (wdrożenie w siedzibie macierzystej) może nawet dodać
    kraj, w końcu w CV chwali się swoimi osiągnięciami
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 10. Data: 2005-12-06 22:18:07
    Od: Emi <e...@c...pl>

    WL napisał(a):

> [...]
    > obiektywna. Oczywiscie nie doslownie, bo kazdy czytajacy zaklada ze CV
    > pisal kandydat, ale wlasnie o ... wrazenie, taki efekt podprogowy ;)

    hm.. ja od niedawna siedzę "w poszukiwaniach pracy"

    ale jakos tak śmiesznie...

    nie lepiej administrowanie sieci(ą??) LAN zamiast administruje itd???

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz